אז מה צפוי לנו ב-2018? 🎉 🎊

לאחר שנה מלאת אירועים ב-2017, אנחנו מביטים קדימה לשנה הקרובה  – 2018!

אז מה צפוי לנו ב-2018?

קצת לפני שאנו נפרדים משנת 2017 רציתי להודות לנבחרת פסגות על העשייה המדהימה שהייתה לאורך כל השנה.
בלעדיכם זה לא היה אפשרי. אני וצוות המשרד מוכנים לקראת 2018 ואין לנו ספק כי היא תהייה מאתגרת הרבה יותר.

בשנת 2018 נמשיך בתנופת העשייה ונמשיך להיות מובילים ומנהיגים ראויים ללקוחותינו בתחומי המחשוב, הטכנולוגיה, האינטרנט, הענן ואבטחת המידע. נמקסם את ההישגים הרבים שהושגו ב-2017, כל זאת תוך שמירה על רמת שירות גבוהה, יחס אישי ואכפתיות רבה.

"טכנולוגיה עם נשמה" זה אנחנו !

 בברכה צחי דנון

וירוסים, וירוסים ועוד וירוסים.

הנכס העיקרי של כל ארגון הוא הידע הנצבר שלו ולכן וירוס כופר צפוי להישאר מבוקש מאוד בקרב פושעי סייבר. מאמצינו נשאו פרי. מספר פעמים השנה השתמשנו בכלים לשחזור נתונים והצלנו מספר לא קטן של עסקים מווירוס הכופר. היו גם משרדים שלא הכרנו, ששמעו על היכולות שלנו ופנו לקבלת עזרה. גם להם הענקנו את השרות ברגעים הקשים שלהם והיום הם לקוחות מלאים בחברתנו.

שנה זו הוכתרה כשנה עם הכי הרבה מקרי וירוסים. בשנת 2017, כל הווירוסים שהופצו מכוונים למטרה אחת בלבד – תשלום דמי כופר תמורת שחרור המידע. מדובר על מודל עסקי יעיל ואכזרי. מפיץ וירוס הכופר מרוויח סכומי כסף עצומים במטבע bitcoin.  מאירוע לאירוע דמי הכופר הנדרשים עולה. בשנת 2018 האיומים עשויים להתפתח ולהיות מגוונים ומתקדמים הרבה יותר, לכן חייבים להיות זהירים.

בשמיים ובארץ

מערכות הענן כבר מזמן הם חלק מעבודה השוטפת, יכול להיות שאתם עובדים בענן מלא, יכול להיות שאתם עובדים חלקית בענן, יכול להיות שאתם עובדים ללא ענן כלל (תלוי באסטרטגיה של הארגון). השירותים שניתן להשיג בענן הם רבים: שרתים מלאים, שרתי Terminal, נתבי Firewall, גיבויים בענן, אירוח אתרים, שירותי מייל Exchange, תוכנות בענן…. האם הקדשתם מחשבה לעובדה שהעתקים מהנתונים צריכים להיות כל העת ברשותכם?

חשוב לדעת כי לענן יתרונות רבים אך לעיתים הוא מוריד גם גשם…. מחשוב ענן היא הטכנולוגיה הכי IN בשנה האחרונה ולכן היו מעברים רבים של עסקים לענן. אך האם פתרונות הענן מתאימים לכולם? התשובה היא תלוי בפתרון אותו תרצו להטמיע.

אבטחת מידע מבחוץ וגם מהבית

אבטחת המידע בעסק הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים שאליו חובה להתייחס גם בשנה החדשה. מערכות המחשוב חייבות להיות ממודרות לפי מערכת הרשאות, כל עובד חייב לקבל את רמת המידור שמתאימה לתפקיד שהוא מבצע.
בנוסף כל התקשורת למשרד ומחוצה לו חייבות להיות מוצפנות – כך גם החיבורים מרחוק, הוצאת חומרים חשובים ע"ג מחשב נייד  ו/או דיסק און קי / דיסק נייד – מומלץ להצפין. אין לדעת לאן מדיות אלה יכולים להגיע באירוע גניבה.
אל תגידו 'לי זה לא יקרה'! הנכס העיקרי של כל ארגון הוא הידע הנצבר שלו, ואובדן שלו – בזדון או בשוגג – עלול לגרום נזק בלתי הפיך. ידע הוא כוח – וחובה לשמור עליו בצורה נכונה, יעילה והרמטית.

מערכת ארכיון מיילים מתקדמת לעסקים וארגונים

בשנת 2017 התקנו בעשרות משרדים את תוכנת הארכיון.

התוכנה מאפשרת איתור מייל תוך מספר שניות! פשוט שומרים את כל הדואר האלקטרוני בארכיון מאובטח ובשעת הצורך שולפים מיידית בדיוק את מה שרוצים.

בשנת 2018 נמשיך לבצע עדכונים למערכת ולהתקינה במשרדים נוספים.

אתרי אינטרנט מתקדמים

בשנה האחרונה השלמנו את הקמתם של עשרות אתרי אינטרנט ללקוחותינו וגם עבור משרדים שלא הכרנו והתרשמו מעבודותינו.

בשנת 2017 ביצענו שדרוג לשרת אחסון האתרים.

בעידן הדיגיטלי, חשוב כי אתרי האינטרנט יעבדו במהירות בכל מקום ובכל זמן. השרת החדש מאפשר להמשיך ולתמוך בטכנולוגיות חדשות אשר מתפתחות בעולם.

אתר אינטרנט הוא הפנים של העסק ולכן בניית אתר אינטרנט הוא חובה ולא מותרות. במידה ועדיין אין לכם אתר אינטרנט או שאתר האינטרנט מיושן צרו איתנו קשר ונתחיל לבנות יחד איתך את האתר המותאם עבורך!

לצפייה בעבודות נבחרות – לחצו כאן.

גיבוש לצוות המשרד

לאורך כל השנה התקיימו בחברתנו מגוון פעילויות.

אנו רואים את החשיבות העצומה של המשאב האנושי בהצלחת הארגון ולכן בשנת 2018 נמשיך להקפיד על ערבי גיבוש ופעילויות רווחה שונות ומגוונות.

נבחרנו כחברה מובילה בתחום המחשוב ע"י לשכת סוכני הביטוח בישראל

לשכת סוכני הביטוח ערכה סקר בו ביקשה לדרג את ספקי שירותי המחשוב שלהם ולתת להם ציון.

לאחר קבלת התשובות, נערך מיון ונבחרו הספקים שקיבלו ציון מ-8 ומעלה ואנחנו שם!

שלט פרסום בבנייני ב.ס.ר 3-4

בשנת 2017 פרסמו את שלט החוצות הראשון שלנו בבנייני ב.ס.ר!

אז אם יוצא לכם לבקר שם.. נשמח לקבל סלפי מכם

דרכי התקשרות

מצוינות בשירות הינה חלק מן התרבות העסקית שלנו ולכן אנו פועלים ללא הרף כדי לספק ללקוחותינו את השירות המקצועי, היעיל, המהיר והאדיב ביותר.

נזכיר כי מוקד השירות פעיל בין השעות 08:00-17:00 ומאויש ע"י תורן עד השעה 18:00 אשר מקבל פניות דרך אתר האינטרנט.

הקמנו מספר מקוצר במיוחד בשבילכם – 6418* – אנחנו רוצים שיהיה לכם קל ונוח ליצור איתנו קשר, שתמיד נהיה שם בשבילכם, לצורך כך הקמנו את הקו המהיר 6418*.

תוכלו לפתוח  קריאת שירות מאפשרת פתיחת קריאה ישרה במערכת התמיכה שלנו, מבלי להתקשר, מבלי לשלוח מייל ובלי מאמץ.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.