איך למנוע פריצה למחשב בארגון? כל הטיפים החשובים בנושא אבטחת מידע לעסקים

בעשור הקודם היינו חשופים בעיקר לפריצות לבתים, רכבים, משרדים וכו'.. הטכנולוגיה התקדמה ועמה גם הפריצות, מרבית הפריצות מתבצעות על ידי חדירה למאגרי המידע של הארגון, מאגרים אלו הם כוח ולכן חשוב לשמור עליהם בצורה הרמטית. עשרות ארגונים מתמודדים עם פריצות למחשבים ולמאגרי המידע שברשותם על ידי חדירת גורמים זדוניים לארגון ודרישתם לתשלום כופר, תוך שניות כל הקבצים הופכים להיות מוצפנים ועל מנת לשחרר אותם יש לשלם דמי כופרה. חברת מחשוב המספקת אבטחת מידע לעסקים בימנו היא חובה ולא מותרות.

אבטחת מידע לעסקים – מאפשרת לך לשמור על מה שחשוב לך באמת

בין אם אתם בעלי עסק ובין אם אתם לא, חשוב מאוד לדעת כיצד ניתן לשמור על המידע שנמצא במחשב שלכם. המחשב מכיל מידע רגיש עליכם וגם על לקוחותיכם, לכן יש לשמור עליו מכל משמר. הפריצות עלולות לקרות בכל רגע ולכן צריכים להיות זהירים ולפעול בהתאם.

שמירה על המחשב ע"י תוכנת אנטי וירוס – אומנם האקרים מתוחכמים הרבה יותר אך עדיין קיימים וירוסים פשוטים יחסים המאפשרים חדירה למחשב. אנו ממליצים להיות עם אנטי וירוס מעודכן ומתקדם, כך נוכל להקטין את סיכויי הפריצה למחשב למינימום האפשרי.

לא לשמור פרטים אישיים וסיסמאות על המחשב – אנו ממליצים לא לשמור פרטים אישיים שלכם ושל לקוחותיכם על המחשב או במכשירים אחרים, פרטים אישיים עלולים להגדיל את סיכויי הפריצה. תמיד כדאי להיות עם היד על הדופק ולחשוב על סיטואציה בה תתקיים חדירה למחשב ונתונים אלו יהיו חשופים לגורמים זדוניים.

זהירות מקישורים זדוניים – דרך הזהב של האקרים בתקופה האחרונה היא חדירה למערכות המחשוב בעזרת מיילים פיקטיביים (פישינג), מטרתם של המיילים היא לגרום למקבל המייל ללחוץ על קישור זדוני בו הוא ימלא את פרטיו האישיים ובכך הדרך למידע סלולה. במידה וקיבלתם מייל, שימו לב ממי הגיע, האם כתובת המייל נראית תקינה או חשודה, אל תורידו באופן אוטומטי קבצים מצורפים ולא ללחוץ במהירות על כל קישור. אין לדעת מי האדם שעומד מאחורי המייל וכל טעות עלולה לחשוף אתכם למתקפת סייבר.

פסגות פתרונות מחשוב – אבטחת מידע לעסקים

חברתנו מספקת שירותי IT ושירותי אבטחת מידע לעסקים מעל ל-2 עשורים. צוות המומחים שלנו ישמח להכיר את הארגון שלכם ולתת לכם טיפים ותוכנית עבודה להגברת ושמירה על אבטחת המידע בארגון. אנו עובדים עם מערכות מתקדמות שיוכלו לתת לכם שקט נפשי.

 

 

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.