העולם עבר לענן, ואתה?

פסגות פתרונות מחשוב הינה אחת החברות הוותיקות בענף, המעניקה מזה שבע עשרה שנים מגוון שירותי IT לעסקים קטנים ובינוניים. צוות החברה, הכולל מגוון אנשי מקצוע בעלי הסמכה וניסיון, מציע לעסקים שירותי ענן לצד תמיכה טכנית ותמיכה בשרתים מקומיים, שירותי אבטחת מידע, תקשורת, אינטרנט ועוד.


ליווי צמוד ואישי לעסקים קטנים ובינוניים

פסגות מלווים עסקים קטנים ובינוניים, עד חמישים עובדים. ייחודיות החברה טמונה בקשר הבין אישי הקרוב ובליווי הצמוד וארוך הטווח שהיא מעניקה ללקוחותיה.

"אנחנו חברת בוטיק, ובוחרים את הלקוחות שלנו בקפידה" אומר צחי דנון, מנכ"ל פסגות פתרונות מחשוב. עוד מוסיף צחי כי החברה מקפידה על הכרות מעמיקה עם העסק וצרכיו ובניית תכנית עבודה הצועדת יד ביד עם התכנית האסטרטגית של העסק.

"מטרתנו היא לבנות לכל לקוח את הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר עבורו. אנחנו רואים את עצמנו שותפים להצלחה של לקוחותינו ומלווים אותם לכל אורך הדרך, תוך התייחסות לשינויים אפשריים בעסק ולאירועים בלתי צפויים, על מנת להבטיח שהעסק יוכל לעבוד בצורה מיטבית בכל מצב" הוא מדגיש.

כמו כן, פסגות נוקטת בגישה אקטיבית, מתוך כוונה להעניק שקט ללקוח ולאפשר לעסקים עבודה רציפה ויעילה. "בניגוד לחברות אחרות בענף, אנחנו לא מחכים שהלקוח יתקשר ויספר לנו על תקלה. אנחנו מפעילים מגוון כלים לניטור שוטף של מערכות המחשוב בצד הלקוח ופועלים לזיהוי וטיפול מיידי בתקלות, לצד מגוון מענים אחרים" הוא מספר.

פסגות מתמחה בליווי עסקים בענפי הביטוח, ראיית חשבון, עריכת דין, אדריכלות והנדסה. לאורך השנים היא מלווה מגוון עסקים בתחום ויש לה הכרות עמוקה עם המערכות והתוכנות הייעודיות בתחומים אלו, דבר המאפשר לנו להעניק תמיכה מלאה לעסקים אלו, עם מינימום תקלות.

 

שירותי ענן או שירותים מקומיים? אפשר גם וגם

פסגות הינה אחת מספקי השירותים המובילים של חברת Microsoft בישראל (בעלי תעודת סילבר),

וצוות החברה מעניק תמיכה מלאה לשירותי office 365 בענן, לצד שירותי GSuite מבית גוגל, ניהול בסיסי נתונים בענן ועוד.

למרות המגמה הגוברת של עסקים לעבור לשירותי ענן, מדגיש צחי כי שירותי ענן לא בהכרח מתאימים לכל עסק.

"צרכיו של העסק ואופי פעילותו, לצד פרמטרים נוספים כמו תקשורת האינטרנט שלו, הם אלו שיקבעו אם ועד כמה מתאים שיעבור לשירותי ענן" הוא אומר.

לדבריו, המעבר לשירותי ענן לא חייב להיות מוחלט, ויש לא מעט עסקים שהפתרון האידיאלי עבורם הוא שילוב בין שירותי ענן ומערכות מקומיות.

ומה לגבי גיבוי בענן?

"אנו ממליצים לגבות את המידע גם בשרת מקומי" מדגיש צחי, "ולכן מקפידים לשגר ללקוחותינו מדי יום את המידע שבמערכות המחשוב שלהם לשרת מקומי".

 

אבטחת מידע ומערכות גיבוי בענן

פסגות דואגת לכך שכל מערכות המחשוב בעסק יעמדו בתקנות הקבועות בחוק להגנת הפרטיות. הדבר כולל מגוון צעדים בתחום אבטחת המידע, ביניהם הצפנת מידע בשרת המקומי ובשרתי הענן, הקמת חומות אש, הגדרות אבטחה להתחברות עובדים מרחוק ונעילת המערכות במידת הצורך כדי שלא ניתן יהיה לגשת אליהן מחוץ לכותלי העסק.

פסגות שומרים על רמה מקסימלית של אבטחת מידע גם בכל הנוגע לגיבוי המידע והצפנתו.

זאת ועוד, החברה מציעה ללקוחותיה הגנה מפני וירוס הכופר ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות שחזור מידע מהיר בכל מקרה של פריצה למערכת והצפנת המידע שבו.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.