חשיבות אבטחת מידע לעסקים

כיום התקפות הסייבר לא חפות על אף אחד החל מאדם פרטי ועד חברות עסקיות, כל מי שמחובר דרך האינטרנט יכול להיות חשוף לפגיעות.

תארו לכם מקרה שתגיעו לבית הפרטי שלכם ומישהו זר שאינכם מכירים יחליף לכם את המנעול לדלת הכניסה וכך הוא ימנע ממכם גישה לבית שלכם ולא רק שישנה את המנעול, גם יגנוב מוצרים יקרי ערך, הבעיה שרק לאחר המקרה תוכלו לגלות, כך פועלת פריצת סייבר לעסקים, ובמקרה הזה לא ניתן להביא מנעולן… ולכן כל ארגון, בכל גודל ומכל סוג של מגזר עסקי צריך להיות ערוך ומסודר בכל הקשור לאבטחת מידע לעסקים.

כיצד לשמור את המידע בארגון שלי?

כל ארגון השומר על מידע רב ומגוון חייב להגן ולאבטח את המידע הארגוני באמצעות:

  • שמירת מידע המצטבר בארגון
  • הצפנת מידע
  • הטמעת מוצרים
  • הצפנת מיילים
  • עצירת ניסיונות חדירה חיצוניים מהרשת
  • מניעת סיכונים פוטנציאליים במכשירים הניידים

אבטחת מידע לעסקים הינה חשובה בכדי למנוע הדלפת מידע לגורם חיצוני שאינו מורשה ובכך להגן על המידע הנשמר בתוך הארגון, מעבר לכך קיימת חשיבות לשמירה על פרטיות החברה ולנסות לצמצם כמה שיותר את האפשרות לבקשת כופר, הונאה וגניבה.

כללים חשובים באבטחת מידע לעסקים:

כלל ראשון – גיבויים, גיבויים ושוב פעם גיבויים

בצעו גיבוי נתונים לכלל המכשירים שבהם נמצא מידע מסווג החל מהטלפון הנייד הפרטי שלכם ועד לרמת השרת כולו.

כאשר מבצעים גיבויים, צריך לוודא כי ניתן לשחזר את הנתונים ובכך לחסוך כאב ראש מיותר בעת גניבה ופריצה של סייבר. חשוב לבצע את הגיבוי באופן יומיומי, ובכך לא לאבד חומר יקר, אך לא להיות שאננים, אומנם מבצעים גיבויים אוטומטיים אך מומלץ אחת לשבוע לעשות גיבוי יזום באופן ידני לדיסק קשיח שיצא אל מחוץ לגבולות המשרד.

כלל שני – זהירות ממיילים חשודים

אנשים רבים מקבלים מיילים מגורמים חיצוניים החל מבנקים או הופעות של זמרים מוכרים ומפורסמים המושכים את העין, היזהרו מלהיכנס לקישור חשוד ולהזין בו פרטים אישיים שלכם, מדובר במייל מסוג פישינג, הוא נשלח מגורמים זרים וזדוניים שמטרתם להוציא מידע אישי ונתוני משתמש חשובים ובכך לתת כניסה חופשית למסד הנתונים בחברתכם.

כלל שלישי – תוכנות מעודכנות

וודאו כי התוכנות המותקנות במשרד לדוגמא: מערכות הפעלה ואנטי וירוס מקבלות עדכונים בהתאם לאבטחת המידע, אחת לכמה חודשים התוכנות מבצעות שדרוגים בהתאם לפריצות שבוצעו ובכך מורידים את הסיכון לפגיעה במאגר הנתונים.

אנחנו בחברת פסגות פתרונות מחשוב – נשמח שתיצרו עימנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות, יש לנו עובדים מקצועיים מהשורה הראשונה שילמדו את סוג ארגונכם וידאגו לצמצם בכמה שאפשר את סיכוני הסייבר ולהעלות את רמת אבטחת המידע במאגר הנתונים בארגון שלכם.

 

 

 

 

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.