טכנאי מחשבים בודד – OUT, חברת שירותי מחשוב לעסקים – IN.

השינויים הטכנולוגים של השנים האחרונות יצרו מציאות שבה אין יותר מקום לטכנאי מחשבים סטנדרטי אשר עובד לבדו בשטח. הדרישה היא לחברת שירותי מחשוב לעסקים אשר תספק מענה לכל נושאי המחשבים, התקשורת ואבטחת המידע של העסק. 

בשנים האחרונות חדרו יותר ויותר טכנולוגיות חדשות לביתי העסק השונים –
שירותי דוא"ל מבוססי ענן (Microsoft Office 365 / Google Apps), שרתים פיזיים הכוללים מערכות ווירטואליות (Vmware), תוכנות מבוססות ענן, גיבויים בענן, הצפנת מידע ועוד המון.
גם תחום אבטחת המידע השתנה באופן משמעותי, כל העסקים הפכו לפגיעים ומבקביל מתקפות הסייבר הפכו לשכיחות וקטלניות יותר, ולכן יש להערך להתמודד מול איומי סייבר משמעותיים כגון וירוסי כופר, גניבת מידע ע"י גורמים פנימיים ו/או חיצוניים, קבלת דוא"ל SPAM, והתקפות כאלה ואחרות.

במקביל לחידושים הללו, המגזר העסקי דורש שירותי מחשוב איכותיים ומהירים לכל תקלות המחשוב והתקשורת הקיימות בארגון. בכדי להעניק מענה מהיר ואיכותי, על אנשי המחשוב וחברות IT  להתמקצע בכל תחומי המחשוב: ניהול שרתים ונתבי תקשורת, תפעול מעמיק של תוכנות ה-Windows  וה-Office , הכרת סביבות העבודה של המשתמשים, מענה מהיר לתקלות חומרה המצריכות הגעה לשטח, בדיקות שגרתיות למערכות הגיבויים ניטור תקלות בזמן אמת 24/7…

עסקים שקיבלו שירותי מחשוב מטכנאי מחשבים בודד (One Man Company), יגלו במוקדם או במאוחר כי השירות שהם מקבלים מוגבל ואינו יכול להוביל אותם קדימה. בעידן של היום הם לא יוכלו לקבל מעטפת שירות איכותית בזמני תגובה מהירים. הידע הנדרש לטיפול בכל תחומי המחשוב הוא עצום, וטכנאי מחשבים בודד לא יכול לטפל במגוון תקלות בו זמנית.

 

"עסקים רבים מבינים את הטעות לעבוד עם טכנאי מחשבים בודד רק לאחר תקלה.
לא מעט אני נפגש עם מנהלי משרדים אשר מסבירים לי כי העסק שלהם גדל אך חברת המחשוב המספקת להם שירות מחשוב לעסקים נשארה באותה כמות של עובדים ולכן הם לא מצליחים להעניק שירות איכותי ומהיר.

דוגמא לכך הייתה לי השבוע, כאשר התקשרה מנהלת משרד אשר הותקפה ע"י וירוס הכופר. הוירוס תקף את המשרד ביום שישי ותוך מספר שעות כל הנתונים שלה היו מוצפנים. בגלל שטכנאי המחשבים שלה היה בחופשה היא לא קיבלה מענה עד ליום שני. רק ביום שני החל הטיפול בנושא אך בעקבות כך שלא היו גיבויים למשרד ולא ניתן היה לשחזר את החומרים, הוא הודיע לה כי אין ברירה אלא לשלם את דמי הכופר כ-22 אלף ש"ח.

אינני מדבר רק על דמי הכופר הגבוהים שהייתה צריכה לשלם, אלא גם על המצב שבו עד ליום רביעי משרד הכולל 8 עובדים ישב ללא אפשרות לעבוד.

חברת פסגות פתרונות מחשוב המספקת שירותי מחשוב לעסקים מעסיקה כ-20 עובדים מקצועיים, דבר זה מאפשר לנו להגיב במהירות גם במקרה ואחד העובדים בחופש. בוסף, חברתנו מבצעת באופן שוטף בדיקות יזומות למערכי הגיבויים במשרדים ומבקביל קיים מערך בקרה 24/7 על חומרת השרתים וציוד המפתח בכל אחד מהמשרדים."

אייל דנון – מנהל מחלקת שיווק וקשרי לקוחות בחברת פסגות פתרונות מחשוב

 

חברת IT המספקת שירותי מחשוב לעסקים, למי זה מתאים?


אם יש לי עסק, האם אני זקוק לחברת מחשבים?

אז זהו – שכן!
בעידן הענן, לא משנה מהו גודל העסק שלך, עסקים קטנים ובינוניים יכולים לעבוד עם אותן טכנולוגיות שקיימות בארגונים גדולים.
לדוגמא, אם בעבר היה צורך לרכוש שרת מקומי (On premise) בהשקעה של עשרות אלפי שקלים בכדי להפעיל מערכות מתקדמות, הרי שהיום ניתן להפעיל את אותן המערכות בשרת בפרטי בענן (VPS) ובכך לעבוד בצורה מלאה ללא עלויות ראשוניות.

 

יש לי עסק הכולל מספר סניפים, האם יש אופציה לטיפול במקביל?

בשונה מאיש מחשוב בודד, חברת מחשוב יכולה לספק טיפול בו זמנית במספר מקומות במקביל. הטיפול יכול להתבצע מרחוק ובמקביל גם ע"י טכנאי מחשבים בשטח.

האם להעסיק איש מחשוב פנימי או להעסיק חברת מחשוב?

עלות העסקת איש מחשוב תהיה ברוב המקרים גבוהה מהתקשרות מול חברת IT לעסקים.
בנוסף, חברת IT לעסקים תאפשר לך כיסוי רחב יותר הן מבחינת זמינות לתקלות והן מבחינת הידע הקיים בארגון.

מה קורה במידה ויש לי איש מחשוב פנימי המועסק בארגון?

חברת פסגות פתרונות מחשוב מאפשרת רכישת מסלול שירות System אשר יסייע לאיש המחשוב הקיים במשרדכם ותעבוד איתו בשיתוף פעולה מלא.
במקרה של תקלה קריטית, או חופשה של איש המחשבים, אנו נעמוד לרשותכם.

 

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.