כיצד להתגונן מפני מתקפת סייבר? 6 טיפים מנצחים לעסקים קטנים

בעידן הטכנולוגי של ימנו כל עסק נדרש לבצע תוכנית הגנה מפני מתקפת סייבר. במאמר זה נציג בפניכם מספר כללים שכל בעל עסק יכול לבצע על מנת להגן על העסק שלו מפני תקיפות שונות.

מה זה בעצם מתקפת סייבר?

מתקפת סייבר היא פעולה אקטיבית אשר מטרתה היא לגנוב מידע, לגרום לנזק פיזי לתשתיות, להשפיע על התודעה, לשבש את המידע, לנקום ועוד..
ככל שהעולם מתקדם והפוך להיות אינטרנטי ודיגיטלי יותר, כך גדל הסיכון להיות חשוף למתקפת סייבר.

6 טיפים מנצחים להגנה מפני מתקפת סייבר:

  1. שימוש במערכות הפעלה בטוחות ומעודכנות
    בדקו כי אתם משתמשים במערכות הפעלה מעודכנות כלומר שמקבלות עדכונים בצורה אוטומטית, במידה ויש ברשותכם גרסה ישנה יותר של מערכת הפעלה למשל דאגו לשדרג אותה בהקדם. מערכות הפעלה לא משודרגות עלולות להיות פרצת אבטחה לארגון כולו. לידיעתכם, חברת MICROSOFT הפסיקה לתת שירות למערכת הפעלה מסוג WINDOWs 7 שעדיין פעילות בלא מעט ארגונים.
  2. שימוש בסיסמאות מתוחכמות וארוכות – הקפידו להשתמש בסיסמאות המכילות אותיות קטנות וגדולות באנגלית בתוספת תווים ומספרים, מומלץ לא להשתמש בסיסמאות כמו למשל תאריך לידה, תעודת זהות ופרטים אישיים אחרים. הקפידו להחליף את הסיסמאות אחת למספר חודשים – תוכלו לבצע זאת בצורה אוטומטית כל מספר ימים שתבחרו בארגון, כלומר, תוצג בפני העובד הודעה כי יש לרענן את הסיסמה למחשב.
  1. אימות כפול – 2FA
    אחד הטיפים הכי חשובים שיש לנו להציע – כפו על העובדים שלכם אימות סיסמה כפול, בכל ניסיון התחברות למחשב הם יידרשו להקיש את הסיסמה השנייה, תוכלו לקבל את הסיסמה השנייה באמצעות מייל / קוד שמוצג בטלפון נייד / קוד שמתקבל בהודעת SMS ועוד. כך האקרים לא יוכלו לחדור לחשבון גם אם הצליחו להשיג את הסיסמה הראשונית.
  2. גיבוי ועוד פעם גיבוי
    גבו את כל המידע ברשותכם, תמיד! ניתן לבצע זאת באמצעות חשבון דרופבוקס, גוגל דרייב, אקרוניס, גיבוי בענן ועוד..
  3. אנטי וירוס
    בדקו כי מותקן במחשבכם אנטי וירוס מעודכן שיגן על המחשב מפני מתקפות זדוניות, יחד עם כל האיומים המתקדמים עדיין מסתובבים סביבנו איומים פשוטים יותר שאנטי וירוס מעודכן יכול לתת להם מענה.
  4. תדרוך עובדים
    בצעו אחת לכמה חודשים תדרוך עם העובדים כיצד להגן על המחשב שלהם מפני מתקפות סייבר.

חברת פסגות פתרונות מחשוב מציעה ללקוחותיה שירותי אבטחת מידע לעסקים ויישום תקנות הגנת הפרטיות, כל אלה על מנת לתת לכם הגנה גבוהה ולשמור על העסק במצב של מתקפת סייבר.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.