כל מה שחשוב – שירותי מחשוב 

בעולם הטכנולוגי של ימנו אנו נדרשים להיות מחוברים מכל מקום ובכל זמן, בין אם אנו אנשים פרטיים, ארגונים או לקוחות עסקיים. כאשר אנו מדברים על המגזר העסקי, למחשבים, לתקשורת ולמערכות המידע השונות יש משמעות עצומה מאוד בתפקודו של הארגון.

שירותי מחשוב לארגונים בכל הגדלים

בעולם העסקים, בין אם מדובר בעסק קטן או גדול, יש חשיבות רבה לציוד המחשוב והתקשורת, הן מבחינת צמיחתו והן מבחינת שרידותו. באמצעות שירותי המחשוב הארגון מתקשר עם העולם הפנים ארגוני וגם עם העולם החיצוני – לקוחות, מחסנים, עובדים, ספקים וכו'.. כל המידע של הארגון מאוחסן במחשבים, בשרתים ובקבצי הדואר ויש לשמור על מידע זה מכל משמר. על מנת שהמערכות יפעלו באופן אפקטיבי ויעיל צריך לבנות מערך שירותי מחשוב יעיל ונכון הכולל בו צוות תמיכת IT מקצועי.

בשביל זה אנחנו כאן – פסגות פתרונות מחשוב – שירותי מחשוב לעסקים

כל עסק, בכל גודל זקוק לחברת שירותי מחשוב החל מהרגע הראשון, ממש כמו שמתחילים לבנות בית משלב היסודות כך גם העסק צריך להתחיל להיבנות, משלב התשתיות, התקשרות, אבטחת המידע, רשת המחשבים, השרת וכו'.. הדרך הנכונה ביותר לעשות זאת היא באמצעות אפיון ותכנון של מערך התקשורת ורשת המחשבים, התקנת התוכנות המתאימות ובדיקות של אבטחת מידע.

לאחר התכנון הראשוני, לארגון נדרשת תמיכה טכנית שוטפת הן בתשתיות והן בציוד הקצה – למשל תמיכה טכנית במחשבים, ברשתות, נתבים, חיבורי תקשורת, גיבויים וכו'..
אנו נלווה אתכם החל משלב התכנון ועד לשלב הביצוע בפועל.

זמינות של חברת IT

ברגע שהארגון הגיע לשלב שבו הוא פועל בצורה שוטפת, העסק נדרש לתמיכה טכנית בכל תקלה פשוטה כגדולה, במיוחד בעידן של היום בו כל המידע נגיש וכולם יכולים להגיע לכל דבר בלחיצת כפתור פשוטה. לחברת פסגות פתרונות מחשוב מוניטין רב ואנו מבטיחים לספק פתרונות מדויקים לכל בעיה תוך הקפדה על תקנים מחמירים של אבטחת מידע ועמידה בהסמכות של תקני ISO.

שירותי מחשוב למגוון מגזרים עסקיים

לחברת פסגות פתרונות מחשוב יש ניסיון של מעל 40 שנים בהם הכירו מגוון רחב של מגזרים עסקיים מה שמעניק לנו יתרון משמעותי בתחום של שירותי מחשוב לעסקים.
מגזרים עסקיים שאנו עובדים מולם:

  • עורכי דין
  • מרפאות מומחים
  • סוכני ביטוח
  • רו"ח
  • יועצי מס
  • חברות יבוא ויצוא
  • חברות הנדסה
  • קבלני בניין
  • ועוד…

נשמח להכיר אתכם ולתת לכם את כל הכלים הטכניים כדי להגיע לקדמת הטכנולוגיה.
מוזמנים לתאם איתנו פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.