להתראות 2016 – ברוכים הבאים לשנת 2017! ★☆★

2017 הגיעה! מי שקרא את המייל המסכם מסוף שנת 2015 יגלה שכל מה שרשמנו התממש במהלך השנה. להלן סיכום קצר של הנקודות הבולטות שהיו בשנה החולפת ושל אלה שימשיכו וילוו אותנו בשנת 2017:

וירוסים וירוסים ועוד וירוסים

מאמצינו נשאו פרי. מספר פעמים השנה השתמשנו בכלים לשחזור נתונים והצלנו מספר לא קטן של עסקים מווירוס הכופר.

במקרים שנתקלנו ראינו כי כל מערכות הגיבוי תפקדו בצורה תקינה וניתן היה לשחזר את כל הנתונים בזמן קצר יחסית וללא תשלום דמי הכופר. היו גם משרדים שלא הכרנו, ששמעו על היכולות שלנו ופנו לקבלת עזרה. גם להם הענקנו את השרות ברגעים הקשים שלהם והיום הם לקוחות מלאים בחברתנו.  

שנה זו הוכתרה כשנה עם הכי הרבה מקרי וירוסים.  עד לא מזמן, וירוס היה גורם לנזק בתחנת העבודה, בשנת 2016, הווירוסים שהופצו מכוונים למטרה אחת בלבד – תשלום דמי כופר תמורת שחרור המידע. מדובר על מודל עסקי יעיל ואכזרי .

תיעוד נתונים לנצח!

ללא יוצא מן הכלל – כל עסק חייב לשמור את הנתונים שלו לטווח זמן ארוך מאוד.

תופעה שהפכה להיות נפוצה, ארגונים מחפשים מסמכים ודברי דואר אלקטרוני משנים קודמות. במרבית המקרים מדובר בדברי דואר שהיו אצל עובדים שסיימו את עבודתם במסגרת.  יחד עם זאת, מבצעים חיפושים אחרי דברי דואר שנמחקו בטעות ובמקרים חריגים גם בכאלה שנמחקו בזדון.

התופעה מתרחבת. מערכות הדוא"ל ששימשו בעבר רק להעברת מסרים, מתפקדות היום כמערכות קבלת אישורים לכל דבר ועניין, כל מייל הכולל אישור כלשהו מהווה אסמכתא ולכן יש לשמרו.

בשמיים ובארץ

מערכות הענן כבר מזמן הם חלק מעבודה השוטפת, יכול להיות שאתם עובדים בענן מלא, יכול להיות שאתם עובדים חלקית בענן, יכול להיות שאתם עובדים ללא ענן כלל (תלוי באסטרטגיה של הארגון).

השירותים שניתן להשיג בענן הם רבים: שרתים מלאים, שרתי Terminal, נתבי Firewall, גיבויים בענן, אירוח אתרים, שירותי מייל Exchange, תוכנות בענן….

האם הקדשתם מחשבה לעובדה שהעתקים מהנתונים צריכים להיות כל העת ברשותכם ?

אתרי אינטרנט מתקדמים

בשקט, ממש מתחת לרדאר השלמנו הקמתם של עשרות אתרי אינטרנט ללקוחותינו.

כל האתרים כוללים מערכת ניהול מתקדמת, נגישות, תמיכה מלאה בטלפונים ניידים וטאבלטים וכמובן מותאמים לפי דרישת הלקוח.

רוצים לראות עבודות יפות ?

אבטחת מידע – מבחוץ אך גם מבית

אבטחת המידע בעסק היא ללא ספק אחד הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון.
שמדובר על אבטחת מידע, לאו דווקא המשמעות היא שיגיע האקר עם מחשב נייד, יפרוץ למערכות שלכם ויגנוב חומרים.

מערכות המחשוב חייבות להיות ממודרות לפי מערכת הרשאות, כל עובד חייב לקבל את רמת המידור שמתאימה לתפקיד שהוא מבצע. בנוסף כל התקשורת למשרד ומחוצה לו חייבות להיות מוצפנות – כך גם החיבורים מרחוק, הוצאת חומרים חשובים ע"ג מחשב נייד  ו/או דיסק און קי / דיסק נייד – מומלץ להצפין. אין לדעת לאן מדיות אלה יכולים להגיע באירוע גניבה.

 

בשנת 2017 נמשיך בתנופת העשייה ונמשיך להיות מובילים ומנהיגים ראויים ללקוחותינו בתחומי המחשוב, הטכנולוגיה, האינטרנט, הענן ואבטחת המידע. נמקסם את ההישגים הרבים שהושגו ב-2016.  
כל זאת תוך שמירה על רמת שירות גבוהה, יחס אישי ואכפתיות רבה. 

"טכנולוגיה עם נשמה" זה אנחנו !

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.