פתרונות מחשוב לעסקים לכל מגזר עסקי ובכל גודל

תתארו לכם מצב שאתם בדרך לפגישה חשובה שנערכתם אליה הרבה זמן ופתאום המחשב ננעל ואין ביכולתכם להיכנס אליו, כל המצגת שעבדתם עליה ננעלה בתוך המחשב, ואתם
בבעיה למי תפנו? עם מי תדברו? זוהי רק דוגמא קטנה מני רבות המדגישה את החשיבות של חברת מחשוב המספקת פתרונות מחשוב לעסקים.

איך לבחור נכון חברה המספקת פתרונות מחשוב לעסקים?

  • לפני שבודקים בגוגל חברות שנותנות פתרונות מחשוב לעסקים קודם כל חשוב לעשות בדק בית, בודקים את מרכיביה של החברה מספר העובדים, מה התוכנות החשובות שקיימות בארגון וכמות המחשבים שקיימים בעסק אשר זקוקים לשירות ותמיכה טכנית.
  • חשוב שחברת המחשוב תעמוד בתקנים המחמירים של תקני ISO, תקני ISO הם תקני איכות בינלאומיים הנותנים אבטחת מידע בתחום הבריאות והתקן למערכת אבטחת מידע השייכים למכון התקנים הישראלי.
  • צריך להגדיר מטרות ויעדים על מנת למקסם את השימוש בחברה שמתעסקת בפתרונות מחשוב לעסקים ולבדוק מה וותק החברה ושהם ברמה גבוהה מקצועית ואנושית ויהיו שם כשתצטרכו אותם לתקלות קטנות וקריטיות, שיתנו יד ויעזרו לכם בזמנים קשים.
  • עשו בדיקה ברחבי האינטרנט לגבי החוות דעת והביקורות הקיימים על חברות המספקות פתרונות מחשוב לעסקים וראו כמה כוכבים ניתנו להם בביקורת (למשל בגוגל) ובאילו תחומים הם מטפלים והאם מתאימים גם לעסק שלכם ולתחום עיסוקכם.
  • הגדירו תקציב המיועד להוצאות עבור תוכנות מחשוב ואבטחת מידע בעסק שיקצרו לכם את הדרך וימנעו כאבי ראש מיותרים בעתיד, כך גם תוכלו לדאוג לדברים החשובים באמת עבור העסק שלכם.
  • למצוא חברה אמינה שתיתן שקיפות על ביצועיה בשטח ומחיר הוגן על מיטב הפעילות שניתנות על ידם, החל מתוכנות וכלה במחשוב.
  • לוודא שהמיקום של החברת מחשוב אינו רחוק מידי מהעסק שלכם, למקרה של תקלה במשביתה, תוכל החברה לטפל בבעיה במהירות המרבית ובלי לבזבז זמן מיותר וחשוב בפתרון התקלה.

אנחנו בפסגות פתרונות מחשוב נעזור לכם מתקלה נקודתית במחשב ועם בתקלות גדולות יותר בארון התקשורת. יש לנו את העובדים המיומנים ומקצועיים בכל תחומי המחשוב ובעלי סבלנות מרבית להקשיב לכם ולתת פתרון בזמן אמת בתמיכה שקשורה לפתרונות מחשוב לעסקים ובאבטחת מידע לעסק. במשך 38 שנות ניסיוננו למדנו על תקלות רבות במגוון נושאים השייכים למגוון רחב של מגזרים עסקיים כמו למשל: עורכי דין, סוכני ביטוח, שמאים, רו"ח ובתחומים רבים ורחבים יותר.

אנו פועלים עם מיטב החברות המובילות בשוק ונוכל להציע לכם גם שדרוג למערכות המחשוב והתקשורת במשרדכם.

השקעה זו היא לטווח ארוך לכן חשוב להשקיע מחשבה רבה ותכנון של כל קצוות הארגון החל מרמה הניהולית ועד לרמה התפעולית.

מעוניינים להתפתח ולהתקדם איתנו ולבחור את הכי טובים באבטחת מידע עם תעודות?
מוזמנים לפגישת ייעוץ ללא התחייבות עם יועץ בכיר בפסגות פתרונות מחשוב בטלפון 6418*

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.