פתרונות מחשוב לעסקים – מוקד תמיכה טכנית HELP DESK

חברת פסגות פתרונות מחשוב לעסקים בעלת ניסיון של מעל 40 שנים, בחברה כ-20 עובדים המחולקים למספר מחלקות, מחלקת סיסטם SYSTEM, מוקד תמיכה טכנית HELP DESK, צוות טכנאי שטח, שיווק, מכירות, הקמת אתרי אינטרנט והנהלה. כלל המחלקות נותנים מענה מקיף לכל צרכי המחשוב, התקשורת ואבטחת המידע אשר מאפיינים את הסביבה העסקית המורכבת והדינאמית.

במאמר זה נתמקד במחלקה אשר מקבלת את הטלפון הראשון במקרה של תקלה – מוקד תמיכה טכנית – HELP DESK.

אז מה זה בעצם מוקד תמיכה טכנית HELP DESK?

בכל חברת IT אשר מספקת פתרונות מחשוב לעסקים קיימת מחלקת HELP DESK, למעשה מדובר במחלקה שמעניקה תמיכה טכנית פנים ארגונית או באמצעות חברת מיקור חוץ, מוקד התמיכה הטכנית הינו הקו הראשוני לכל תקלה שצצה בארגון שלכם החל מתקלה קטנה במחשב המקומי ועד לתקלה ברמת הארגון כולו, הנציג הטכני יודע לתת מענה מקצועי ואדיב החל ממשתמשי הקצה ועד לרמת השרתים וציוד התקשורת. נציגי התמיכה הטכנית של חברת פסגות פתרונות מחשוב לעסקים הינם בעלי הסמכות מתאימות לטיפול בנושאים רבים אלו ובנוסף מאתגרים את עצמם באתגרים חדשים שעולים תוך השתתפות בהדרכות ובקורסים שונים.

מדוע חשוב שיהיה לעסק שלך מוקד תמיכה טכנית – HELP DESK  ?

כל בעל עסק אשר מעוניין להבטיח לעצמו שקט נפשי והתנהלות תקינה, יעילה ומתמשכת של העסק זקוק לשירות של חברה מקצועית, המסוגלת לספק עבורו מוקד תמיכה טכנית, ברמה מקצועית גבוהה ובזמן תגובה מהיר. מחלקה זו פועלת גם על בקרה וניטור מה שמאפשר למנוע תקלות ע"י התראות מראש עוד לפני הרגשתם בפועל, דבר זה עשוי לחסוך בעיות מיותרות וחיסכון של כסף רב.

חשוב להדגיש כי מרבית מהעסקים משתמשים היום במערכות מחשוב מתקדמות וחכמות על מנת לשמור את המציע העסקי שלהם, תקלת מחשוב, תקשורת או אינטרנט עלולה לגרום להשבתה של העסק ולכן צריך להישמר מראש ולתכנן תוכנית להמשכיות עסקית וגם תוכנית להתאוששות מאסון. בעזרת מוקד תמיכה טכנית ניתן לקבל פתרונות מחשוב לעסקים אשר יבטיחו את המשך הפעילות העסקית שלכם מרחוק או באתר הלקוח.

אני רוצה מוקד HELP DESK לעסק שלי  כיצד ניתן להתקדם?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, על מנת ליהנות מהשירות האיכותי והאמין ביותר, יש צורך לעבוד עם חברה מוכרת, בעלת ניסיון המתמחה בתחום. חברה מסוג זה צריכה לעמוד בתקני אבטחת מידע מחמירים של מכון התקנים ולהיות שותפה עסקית של חברות גדולות בתחום.

אנו בחברת פסגות פתרונות מחשוב לעסקים נשמח להעניק לכם מוקד תמיכה טכנית HELP DESK מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. המוקד יהיה זמין לרשותכם בכל שאלה וייתן מענה לתקלות שוטפות במשרדכם, לידיעתכם, מרבית מהתקלות נפתרות מרחוק – מעל ל-90%, במידת הצורך יעמוד לרשותכם צוות טכנאי שטח אשר יגיעו לטיפול תקלות באתר הלקוח. אנו כאן על מנת לספק לכם שקט תעשייתי, בכדי שתוכלו להתמקד בעסק שלכם.

נשמח לתאם מולכם פגישת ייעוץ ללא כל התחייבות. לפרטים נוספים אודות השירותים של פסגות פתרונות מחשוב הינכם מוזמנים לקרוא על גיבוי בענן לעסקים.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.