פתרונות מחשוב לעסקים ממקור אחד

בעבר על מנת שבעלי עסקים יקבלו את כל שירותי המחשוב השונים אליהם היו זקוקים, היו צריכים להשיג כל סוג של שירות ממקור שונה, כגון אבטחת מידע, הגעת טכנאי, מענה שירות טלפוני, הקמת אתר אינטרנט, עיצוב חתימות ועוד… 
כיום חברות ה- IT הבינו כי הן צריכות להיות מקור אחד אשר מספק לבעלי העסקים את כל קשת השירותים שלהם הם זקוקים בצורה מותאמת לעסק. בצורה זו בעלי העסקים חוסכים לעצמם זמן וכסף בהם היו צריכים לבצע תיאומים בין המקורות השונים. 

איך נדע איזו חברה מתאימה לנו

בזמן האחרון נוסדו מספר רב של חברות המספקות שירותי מחשוב לעסקים. יש מספר דברים שחשוב לברר על מנת להבין איזו חברה הכי מתאימה לצורכי העסק שלך ולוודא שאכן נוכל ליהנות ממקור אחד, אמין ומקצועי ממנו נוכל לקבל את כל הפתרונות לבעיות והשאלות שלנו. 

  •  מוקד Help Desk – המוקד הטכני הוא הקו הראשון של החברה. בעבר היה איש IT בודד אשר ממוקם במשרדי החברה (במשרה מלאה) היום, איש IT בודד אינו מספיק. כל לקוח שלנו מקבל סיסמה לפורטל לקוחות ויכול לפתוח קריאת שירות אונליין דרך אתר הבית שלנו, הקריאה נכנסת לערכות המתקדמות שלנו ומועברת ישירות לצוות המטפל. כמעט 90% מהתקלות נפתרות בזריזות תוך כדי חיבור מרחוק. 
  • אין לכם זמן לבזבז – עסק צריך לעבוד, אנו מנטרים ובודקים מבעוד מועד תקלות שעלולות להתרחש ומנסים למנוע אותן ככל הניתן. גם אם התקלה כבר התרחשה, אנו נעשה כל שביכולתנו לפתור את התקלה בזריזות!
  • תחזוקה שוטפת – מידי שנה נעביר לכם רשימת המלצות לשיפור מערכות המחשוב הקיימות בעסק ובנוסף נקיים פגישת עבודה עם מיטב המומחים כדי לחשוב על רעיונות להקפיץ את העסק שלכם לקדמת הטכנולוגיה. 
  • אמינות – אנו מאמינים כי המלצות לקוחותינו הם כרטיס הביקור הטוב ביותר, לכן אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו ולקבל רשימת ממליצים וטלפונים שתוכלו לברר זאת בעצמכם. 
  • אנושיות – אומנם כל היום אנחנו עוסקים בתקשורת, מחשבים, כבלים וכו'.. אבל קודם כל אנחנו עובדים מול בני אדם, נציגנו יעמדו לרשותכם באדיבות, על מנת לתת פתרון איכותי לכל תקלה ושאלה שיש לכם. 

מוזמנים למלא פרטיכם ולקבל פרטים נוספים אודות שירותי מחשוב לעסק:

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.