שירותי מחשוב לעסקים יכולים למנוע תקלות יקרות – כיצד?

בעולם המודרני בו אנו מתבססים כמעט ב-100% מהפעילות העסקית שלנו בציוד טכנולוגי, תקלות במערך המחשוב בעסק עלולות לגרום לנזק משמעותי בארגון, לאובדן שעות עבודה, אנרגיה והפסד כספי גדול.

עבור מי מיועדים שירותי מחשוב לעסקים?

כל מי שמנהל עסק בעידן של ימנו, יודע היטב שבלי שירותי מחשוב מתקדמים לא ניתן לעמוד בקצב התחרות בשוק. כאשר מדברים על חברת IT אשר מספקת שירותי מחשוב לעסקים מדברים על עולם ומלואו. זה מתחיל בהקמת רשת המחשבים, שירותי ענן, הקמת השרת, גיבויים, אבטחת מידע ועוד…

כיצד לבחור נכון חברה המציעה שירותי מחשוב לעסקים?

נציג בפניכם 4 טיפים עיקריים לבחירת חברת מחשוב עבור העסק שלך

  • הכרת המגזר העסקי של הארגון שלך – לחברת פסגות פתרונות מחשוב ישנו יתרון גדול בתחום של שירותי מחשוב לעסקים היות ומכירה קשת רחבה של מגזרים עסקיים בניהם: עורכי דין, מרפאות מומחים, קבלני בניין, סוכני ביטוח, חברות הנדסה, רו"ח, חברות יבוא ויצוא, מקצועות חופשיים, חברות סטארט אפ ועוד…
    צוות המומחים שלנו מכיר את כל התוכנות הפעילות במגזרים השונים ויכולים לתת לכם מענה מירבי גם בתוכנות אלו ולא רק בתוכנות של המחשב עצמו.
  • המלצות של לקוחות – שביעות הרצון של הלקוחות הוא הכרטיס ביקור הטוב ביותר, בקשו לקבל חוות דעת מלקוחות, שוחחו עימם גם טלפונית בכדי לבחון את הנושא. בכל פגישה עם לקוח חדש אנו מצרפים מספר טלפונים של ממליצים, בנוסף, באתר הבית שלנו תוכלו לקרוא המלצות של לקוחותינו.
  • עמידה בתקני אבטחת מידע – חברת פסגות פתרונות מחשוב בע"מ הוסמכה לתקני אבטחת מידע של מכון התקנים – ISO 27001, ISO 27799 תקן בינלאומי לאבטחת מערכות מידע בתחום הבריאות ותקן למערכת ניהול אבטחת המידע אשר מוכיח שהארגון נוקט באמצעים המתאימים בכדי לשמור על המידע ולנהל אותו בצורה יעילה.
  • מסלולי שירות מותאמים עבורך – לאורך השנים בהן אנו מעניקים שירותי מחשוב לעסקים יצרנו מגוון מסלולים שונים אשר יכולים להתאים למגוון רחב של עסקים ובכל הגדלים. מסלול הכל כלול, מסלול תמיכה מרחוק ובנק שעות. נשמח לתאם שיחה טלפונית ולהציג בפניכם את כל המסלולים ונוכל לבחור יחד את המסלול המתאים עבורכם.

נשמח לתאם פגישת זום או פגישה במשרדכם ולהציג בפניכם את הפתרונות אותם אנו מציעים, ללא כל התחייבות וללא אותיות קטנות. אנו כאן כדי לתת לכם את כל הכלים הטכנולוגיים המתקדמים שתוכלו לעבוד בצורה חלקה, רציפה ומלאה עם מיטב הטכנולוגיות.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.