שירותי מחשוב לעסקים מותאמים אישית

אם אתם מנהלים עסק בינוני או קטן, אתם ודאי מכירים את הדילמה הזאת: מחד, אתם זקוקים לצוות IT מנוסה, שיתפעל את מערך המחשוב של החברה, ויוודא כי באופן שוטף השירותים השונים שמציעה החברה פועלים בצורה תקינה ומאובטחת. מאידך, אתם מעוניינים לחסוך בעלויות ולצמצם את התלות שלכם באנשי ה – IT של החברה, במיוחד במצבים שבהם אתם לא נזקקים לשירותים שלהם במידה שווה בכל רגע נתון.

אחד הפיתרונות האפקטיביים ביותר שיוכל לספק עבורכם מענה במקרה הזה הוא התקשרות מול חברה שתעניק לכם שירותי מחשוב מתקדמים מרחוק. אילו שירותי IT ניתן לקבל בהתקשרות מול חברה חיצונית? המשיכו לקרוא.

 

תכנון וביצוע של תוכנית עבודה שנתית בתחום ה – IT

אנו נוכל לסייע לכם בגיבוש תוכנית עבודה סדורה, באמצעותה תוכלו לתכנן באיזו תקופה בשנה תירצו לבצע פעולות כמו רכש, תחזוקה, החלפה של ציוד, התקנה של תוכנות, קונפיגורציה של הרשת, וניסויים טכנולוגיים שמטרתם להעריך את יכולת החברה להתאושש מאסון ולשחזר מידע מגיבוי ועוד.

כחלק מתהליך בניית תוכנית העבודה, נסייע לכם בהבנת האילוצים השונים שאותם יד לקחת בחשבון: זמינות כח האדם בחברה, תקופות עומס בהן מעוניינת החברה להימנע ככל האפשר מביצוע פעולות שיש בהן סיכון להשבתת החברה , קיומן של תוכניות נסיגה לאחור שתסייענה לכם לחזור מהר ככל הניתן לשגרת הפעילות במקרה של תקלה, ועוד.

 

תמיכה מרחוק

במסגרת שירותי המחשוב שאנו מספקים, נסייע לכם לקבל את השירות הטוב ביותר, גם מרחוק. לתמיכה מרחוק מספר יתרונות מרכזיים: ראשית היא חוסכת זמן יקר לחברה, שכן ביצוע התמיכה הינו מיידי, ואין כל צורך בהמתנה להגעה של טכנאי מקצועי על מנת לפתור את הבעיה הטכנולוגית איתה מתמודד אחד או יותר מעובדי הארגון. שנית, תמיכה מרחוק מאפשרת לארגון לחסוך במשאבי כוח אדם, שכן הנוכחות הפיסית בארגון אינה נדרשת, וניתן בהחלט לעשות שימוש בשירותים השונים שמציעה בהקשר הזה חברה חיצונית. שלישית, מיקור חוץ של שירותי תמיכה מרחוק יאפשר לכם לחסוך בעלויות, שכן לא תצטרכו להעסיק עובדים בחברה שהם כוננים לשעת תקלה.

 

שירותי תחזוקה

אם תבחרו להתקשר איתנו, נוכל לספק לכם גם שירותי תחזוקה שוטפת למערך המחשוב שלכם. במסגרת זאת, נדאג שעל מערך השרתים של החברה יותקנו טלאי אבטחת המידע העדכניים ביותר, תיקוני מערכות ההפעלה הנדרשים, וכן עדכוני מערכות ייעודיות שבהן עושה החברה שלכם שימוש.

עדכון תדיר של טלאי אבטחת מידע ועדכוני תוכנה במערך המחשוב של החברה מהווה בקרת מפתח בכל הקשור לשמירה על יציבות המערכות הארגוניות וזמינותן. אנו מאמינים כי מניעת תקריות ואירועי אבטחת מידע היא עדיפה על התמודדות מוצלחת מולם.

כמו כן, אנו מציעים שירותי ניהול לציוד התקשורת והאחסון בחברה, כדי להבטיח שתוכלו לישון בשקט ולדעת שתשתיות ה – IT עליהן מסתמכות המערכות מספקות מענה איכותי ויציב.

 

שירותי ניטור ובקרה

תוכלו להיעזר בשירותינו על מנת לנטר באופן שוטף את תקינות המערכות, השרתים וציוד הקצה בחברה. קבלת תמונה מתכללת על אופן הפעילות של מערך המחשוב מהווה אבן יסוד בניסיון להבטיח כי לקוחות החברה לא יפגעו כתוצאה מתקלת מחשוב או שיבוש בנתונים עליהם מסתמכת החברה.

מאחר שצברנו ניסיון רב בניטור של גופים עסקיים מגוונים, אנו סמוכים ובטוחים שנוכל לסייע לכם באיתור ובסיווג ההתראות השונות ממערכות הניטור על פי רמת הקריטיות שלהן, וביצירת תוכנית פעולה אופרטיבית לטיפול בבעיות.

 

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.