שירותי מחשוב לעסקים קטנים

דמיינו לעצמכם מצב בו אתם רוצים לקבל מידע אודות עסק מסוים, הדבר הראשון שככל הנראה תעשו הוא לחפש אותו ברשת האינטרנט – במידה והוא לא שם, ככל הנראה הוא לא מקצועי ואתם תמשיכו הלאה. באותו אופן נוכל לומר כי ארגון שאין לו שירותי מחשוב לעסקים קטנים מקצועיים, זמינים ומהירים, במקרה של תקלה הארגון לא יוכל לעבוד והעסק כאילו לא קיים.

מי זקוק לשירותי מחשוב לעסקים קטנים?

דמיינו לכם יום עבודה, הטלפונים מצלצלים, חדר הישיבות עמוס בפגישות, צוות המשרד מוציא מיילים ומסמכים ללקוחות ולפתע, בלי שום התראה מוקדמת מערכות המחשוב בעסק קורסות, ממש תוך שניות בית העסק נסגר. בעידן המחשוב של ימנו יום ללא עבודה של רשת המחשבים בארגון עלול לגרום לנזק כספי בלתי הפיך וליצור תדמית כושלת.

שירותי מחשוב לעסקים קטנים חשובים לכל ארגון ובכל תחום עיסוק וצריכים להיות חלק ממערך העבודה מכיוון שבכל בית עסק, רשת המחשבים והתקשרות הינה חלק בלתי נפרד מהפעילות היום יומית של הארגון כולו.

שירותי מחשוב לעסקים רק במקרה של תקלה? ממש לא!

חשוב לנו להדגיש כי ישנם בעלי עסק רבים אשר חושבים שמטרתם של שירותי מחשוב לעסקים מיועדים רק במקרה של תקלה וזו הטעות! המטרתה של חברת מחשוב לעסק היא לא רק לפתור תקלות שוטפות ולכבות שריפות אלא לאתר את התקלות עוד לפני שתבחינו בהם ע"י בקרה ודגימות שוטפות. אנו נחבר את מערכות המחשוב של העסק שלכם למערכת ניטור ובקרה מרחוק אשר יתריעו לנו במקרה של תקלה באופן אוטומטי.

לסיכום,

שירותי מחשוב לעסקים חשובים לכל ארגון, בכל תחום ובכל גודל, לחברת פסגות פתרונות מחשוב בע"מ ניסיון רב שנים במתן שירותי מחשוב לעסקים, נשמח להעמיד לרשותכם צוות תמיכה טכנית מקצועי אשר ייתן מענה טלפוני לכל תקלה, גדולה כקטנה בארגון שלכם, מעבר לכך, צוות SYSTEM אשר יהיה במעקב על המערכות שלכם בארגון וצוות טכנאי שטח שיהיו זמינים עבורכם בכל תקלה אשר לא נפתרה מרחוק (למרות שמעל ל-90% מהתקלות נפתרות במוקד הטכני שלנו, עדיין יש תקלות שדורשות הגעת טכנאי).

רוצים להתחיל ולא יודעים איך לעשות זאת?

מוזמנים לחייג אלינו 6418* או להשאיר לנו פנייה כאן ונשמח לתאם מולכם פגישת היכרות ללא כל התחייבות, בה נעבור על מבנה הארגון שלכם, רשת המחשוב והתקשרות, נציע פתרונות לשיפור ולייעול ונציג בפניכם את מסלולי השירות שלנו. נשמח להכיר ולעבוד איתכם יחד.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.