שירותי מחשוב לעסקים – שאלות נפוצות

חברת פסגות פתרונות מחשוב מספקת שירותי מחשוב לעסקים מעל ל2 עשורים, עוד בתחילת דרכה, חברת פסגות הציינה במתן שירות מהיר, איכותי, אמין ומקצועי תוך הקשבה לצרכי הלקוח. באתר האינטרנט שלנו תוכלו להתרשם מהמלצות של לקוחות – אנו מאמינים כי זה כרטיס הביקור הטוב ביותר שלנו.

מהם שירותי מחשוב לעסקים?

שירותי מחשוב הם אלו המאפשרים לך לבצע מיקור חוץ במגוון פעולות IT, בכל תקלה, קטנה כגדולה, תוכלו ליצור קשר עם חברת ה-IT ולקבל סיוע טכני מרחוק (על ידי השתלטות על המחשב בעזרת מוקד ה- HELP DESK) ובמידת הצורך גם באתר הלקוח על ידי צוות טכנאי שטח מיומן ומקצועי. אנו כאן כדי לספק לכם את כל מעטפת המחשוב הנחוצה לעסק שלכם, על מנת שתוכלו לתפקד באופן רציף ללא תקלות ולהנות ממגוון הפתרונות הטכנולוגיים.

מדוע שירותי מחשוב חשובים לעסק?

לכל חברה, בכל גודל, מכל מגזר עסקי, יש צרכים טכנולוגיים אשר הולכים וגדלים, כדי להישאר מעודכנים וכדי להבטיח עבודה רציפה מומלץ לשתף פעולה עם חברה IT מנוסה, אשר תוכל לסייע לך בכל הדרוש לארגון שלך.

לאלו עסקים מיועדים שירותי מחשוב לעסקים?

נתחיל מהתשובה הסופית – לכולם! בחברות קטנות או בינונית לרוב תוכלו להסתפק בחברה המספקת שירותי מחשוב לעסקים מבחוץ, כלומר מיקור חוץ, בחברות גדולות יותר, לרוב נמליץ על צוות פנימי אשר יהיה בארגון שלכם או לחילופין ימים קבועים בהם יגיעו הנציגים שלנו על מנת לתת לכם פתרונות לכל התקלות.

האם שירותי מחשוב יכולים לסייע לעסק שלי?

מעבר לכך ששירותי מחשוב לעסקים עוזרים לפתרון תקלות, אנו לא רק "מכבים שריפות" אנו מחברים את הארגון למערכת ניטור, ובעזרתה יכולים לאתר תקלות עוד לפני שתבחינו בהן ובכך למנוע השבתה של הארגון.

האם את כל התקלות ניתן לפתור מרחוק?

עם מיומנות של מעל ל2 עשורים, מעל ל-90% מהתקלות נפתרות מרחוק, אך, לעיתים יש תקלות הדורשות טיפול באתר הלקוח, לשם כך לרשותנו צוות טכנאי שטח מיומן ומקצועי אשר יוכל להגיע לארגון שלכם בזריזות (בהתאם לחומרת התקלה) וגם לספק חומרה זמנית.

איך אדע איזה מסלול שירות מתאים לי?

לאורך השנים בהן אנו מספקים שירותי IT לעסקים יצרנו מגוון מסלולי שירות אשר יכולים להתאים לכל עסק בכל גודל שהוא.
המסלולים אותם אנו מציעים:

  • הכל כלול
  • תמיכה מרחוק
  • בנק שעות

נשמח לתאם פגישה במשרדכם ללא כל התחייבות, לבחון את המצב הקיים ולתת פתרונות לשיפור וייעול המערכת. מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 6418*.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.