שירות תמיכה טכנית

העבודה השוטפת והיומיומית של כל אחד מאיתנו מול מערכות מחשוב, מצריכה, מעת לעת, גם את הקשב הדרוש לצורך פתרון תקלות. בעוד שכאשר מדובר בפעילות לצרכים פרטיים, בבית, אנו יכולים להעזר בשכן קרוב, חבר, או בן משפחה שזמין טלפונית לסייע לנו, הרי שכשאר מדובר בחברה קטן או עסק שבו מתופעלות מספר עמדות מחשוב, כל דקה שבה העובדים אינם מסוגלים לקבל ולספק שירות בשל תקלה במערכות היא קריטית.

זאת הסיבה שלא מעט עסקים נעזרים בשירותי תמיכה טכנית המוצעים להם באמצעות חברות המתמחות בכך. אם גם אתם מעוניינים להתקשר מול חברה שתספק לכם שירותי תמיכה בתשתיות המחשוב שלכם, כדאי יהיה מאוד שתקחו בחשבון את השיקולים הבאים:

 

פתרון תמיכה טכנית ושירותי החברה במסגרת זו

תמיכה טכנית הינה שם כולל לאוסף גדול של פעילויות שמטרתן לסייע לעובדי ארגון כלשהו להמשיך ולתפקד בצורה חלקה ככל האפשר, גם בעת התרחשות תקלה. שירותי תמיכה טכנית יכולים להיות מסופקים באמצעות סיוע טלפוני, השתלטות מרחוק על מחשב הלקוח באמצעות תוכנות רבות ומגוונות, הגעה פיסית למשרדי הלקוח על מנת לטפל בבעיות חומרה או תקשורת, בדרכה כתובה או מצולמת שתסייע ללקוח להתגבר על התקלות שהוא חווה ועוד.

כאשר אתם נפנים להתקשר מול חברה שתספק לכם שירותי תמיכה מרחוק, חשוב יהיה שתבינו אילו שירותים כלולים בחבילה זו.

 

סיווג תקלות לפי חומרה

לא כל התקלות זהות בחומרתן. חלק מן התקלות עלולות לגרום לאי נוחות זמנית או האטה של העבודה, ואילו אחרות עלולות להשבית באופן מוחלט את הפעילות העסקית של העסק. כאשר אתם מתקשרים מול חברה המציעה שירותי תמיכה טכנית במיקור חוץ, חשוב יהיה לראות מהי ההתחייבות של החברה לזמן הטיפול בכל אחת מן התקלות לפי סיווג החומרה שלה. מדובר בבקרת מפתח חשובה, שנועדה לוודא כי תקלות קריטיות תטופלנה באופן המהיר ביותר האפשרי, בהתאם לנסיבות.

 

ניסיון של החברה בעבודה מול משתמשי קצה בעלי צרכים שונים

שירותי תמיכה טכנית המסופקים לחברה בה עובדים אנשים צעירים בעלי אוריינטציה טכנולוגית אינם דומים לאלו המסופקים לחברה עם עובדים בעלי מאפיינים המצביעים על קושי להסתגל לטכנולוגיות חדשות. כאשר אתם מתקשרים מול חברה שתספק עבורכם שירותי תמיכה טכנית, חשוב שתבינו היטב ראשית מהם הצרכים של החברה שלכם, מה מאפיין את העובדים הפעילים בה באופן שוטף, והאם החברה מולה תתקשו מסוגלת לתפור עבורכם את הפתרון המתאים לצרכים ולאופי של הארגון.

 

היכרות עם מערכות הפעלה שונות ומערכות נפוצות

בניגוד למה שהיה בעבר לפני מספר שנים, כיום מגוון הפלטפורמות עליהן עובדים משתמשי הקצה והלקוחות הוא גדול מאוד. מערכות הפעלה מבוססות Windows, מערכות הפעלה מבוססות Android, ומערכות הפעלה מסוג IOS הן רק חלק ממאגר רחב של טכנולוגיות ושירותים שונים שבהם לקוחות עושים שימוש.

בנוסף לכך, לא מעט לקוחות בוחרים לעשות שימוש בשירותי ענן, תוך הישענות על פלטפורמות שונות המאפשרות הרצת שירותים, פיתוח שירותים, הקמת מכונות וירטואליות, הגדרת ציוד תקשורת ועוד.

לכן, חשוב יהיה כי תוודאו, טרם ההתקשרות מול חברה שתספק לכם שירותי תמיכה טכנית, כי לחברה הידע, הניסיון הדרוש ויכולת הלמידה, בתחומים בהם תצטרכו את עזרתה.

 

היכרות עם תקלות נפוצות

אין ספק, כי למידה ויכולת לתחקר תקלות הן מאפיינים חשובים בכל הקשור להתקשרות מול חברת תמיכה טכנית, אולם בצד זאת ישנה חשיבות לא פחותה לניסיון שצברה החברה בהתמודדות מול תקלות נפוצות. ככל שהחברה הצליחה בעבר לטפל בתקלות דומות לאלו שאתם תחוו, כך יגדל הסיכוי שהיא תצליח לסייע לכם להתאושש מן התקלה שאתם חווים במהירות וברמת אפקטיביות גדולה.

 

התעדכנות שוטפת

חברה המספקת שירותי תמיכה טכנית נדרשת כל העת ללמוד ולהכיר סוגי טכנולוגיות חדשים, להכיר דרכי פעולה מודרניות של לקוחות, להיות חשופים לפתרונות בענן המסוגלים לייעל תהליכי עבודה קיימים בארגון ועוד. כאשר אתם מתקשרים מול חברה לתמיכה טכנית, נסו להבין האם החברה תוכל לתרום מניסיונה כדי לשפר את תהליכי העבודה הפנימיים בחברה שלכם, לייעל את דרכי השגת התוצרים ולחסוך לכם בזבוז זמן מיותר והשקעת משאבים עודפת.

 

עבודה מול אנשים

אחד המרכיבים החשובים ביותר בהתקשרות מול חברה המספק שירותי תמיכה טכנית הוא היכולת של צוות התמיכה לעבוד מול אנשים, על כל המשתמע מכך. אדיבות, הסברת פנים, ושירותיות הן ערכים שצריכים להוות בסיס לפעולתה של כל חברה המציעה שירותי תמיכה טכנית. ההבנה שבצד השני נמצא לקוח מתוסכל, שלא תמיד מצוייד בידע ובניסיון הדרושים לצורך פתרון התקלה שהוא חווה, היא חיונית לצורך השגת שביעות הרצון של הלקוח מתהליכי התמיכה שבהם הוא עושה שימוש.

 

לסיכום

אם החלטתם להתקשר מול חברה שתעזור לכם להתגבר מול מכשולים טכנולוגיים בעבודה השוטפת בעסק, חשוב יהיה שתוודאו כי יש לה הידע הטכנולוגי הדרוש, מיומנויות בינאישיות, ניסיון בעבודה מול ארגונים עם צרכים הדומים לשלכם, וכמובן היכרות עם הסביבה הטכנולוגית המאפיינת את תשתיות המידע בהן אתם עושים שימוש.

 

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.