שירות תמיכה מרחוק

על מנת לאפשר לקהל לקוחותינו לקבל שירות אפקטיבי, מהיר, יעיל ומועיל, אנו מספקים, לצד שירותים אחרים, גם שירותי תמיכה מרחוק. באמצעות תמיכה מרחוק יכול תומך מחברתנו להשתלט, באישור כמובן, על מחשב הלקוח, ולאחר תהליך קצר של הזדהות וקבלת ההרשאות המתאימות, יכול התומך לתפעל את מחשב הלקוח ולפעול באופן מהיר לאיתור מקור התקלה וטיפול בה.

 

תמיכה מרחוק – העקרונות המרכזיים

לתמיכה מרחוק ישנם יתרונות עצומים בכל הקשור לתפעול ולתמיכה במערך מחשוב הקצה של הלקוח: התמיכה יכולה להתבצע באופן מיידי, שכן התומך אינו נדרש להגעה פיסית אל משרדי הלקוח, אין צורך באיוש משרה ייעודית אצל הלקוח, השבת מחשבי הלקוח לעבודה סדירה היא מהירה יותר מאשר בשיטת טכנאי שמגיע עד למיקום הלקוח, ובסופו של יום החיסכון בזמן, הסדרי חניה, ותעריפי התנועה, מתורגם לחיסכון כספי בצד הלקוח עצמו.

עם זאת, תמיכה מרחוק מייצרת לעסק לא מעט סיכונים. האפשרות של גורמים לעשות שימוש בתוכנת ההשתלטות על מנת לקבל גישה למחשבי הלקוח, עלולה לאפשר לגורם זדוני לנצל את התשתית על מנת לפגוע בנכסיו הדיגיטליים של הלקוח, לגנוב מידע או לשבש מידע.

זאת הסיבה שלצורך גישה מרחוק, שמתבצעת באמצעות כלים שונים ופלטפורמות שונות, נקבעו עקרונות שונים:

 

הזדהות

על מנת לאפשר לגורם חיצוני לקבל שליטה על מחשב הלקוח עליו להזדהות. מערכות המחשוב צריכות לוודא כי לאחר שאימתו את זהות הניגש מרחוק, שאכן ניתנה לו הרשאת השתלטות על מחשב הלקוח.

 

זמניות

ההזדהות שעורך הניגש מרחוק מתבצעת באמצעות סיסמה זמנית המסופקת לו. בפעם הבאה שידרש לבצע הזדהות כזאת, הוא יאלץ לעשות שימוש בסיסמה זמנית אחרת. בצורה כזאת, גם אם גורם זדוני הצליח להשיג גישה אל סיסמה זמנית כזו, הוא יוכל לעשות בה שימוש לפרק זמן מוגבל ביותר.

 

שילוב של מספר מרכיבי הזדהות

ברוב התוכנות המאפשרות גישה מרחוק נעשה שימוש במספר גורמי הזדהות במקביל, על מנת לחזק את תהליך ההזדהות. מאפייני הזדהות נפוצים הינם סיסמה זמנית, כתובת ה – IP של המחשב הניגש, התקנה של תעודה מיוחדת במחשב הניגש אשר חוללה באמצעות שרתי החברה ועוד.

 

רישום לוג עבור פעולות הגישה מרחוק

על מנת לוודא קיום בקרה נאותה על תהליכי השליטה והבקרה מרחוק על מחשבי הלקוח, מרבית תוכנות ההשתלטות מרחוק מציעות רישומי לוג אשר מפרטים נתונים מרכזיים אודות זמני ההשתלטות, כתובות מחשב המקור ומחשב היעד ועוד.

 

תמיכה במגוון של פלטפורמות מרחוק

כדי לוודא שאנו נותנים מענה איכותי לצורך של לקוחות העושים שימוש בטכנולוגיות שונות, אנו מספקים שירותי תמיכה מרחוק עבור מגוון של מערכות הפעלה ופלטפורמות שונות:

 

Microsoft

אנו מספקים שירותי תמיכה מרחוק עבור מחשבי קצה מבוססים מערכות הפעלה של Microsoft.

 

Linux

אנו מספקים שירותי תמיכה מרחוק עבור מחשבי קצה מבוססים מערכות הפעלה Linux, בתצורת 32Bit ובתצורת 64Bit.

 

Mac

אנו מספקים שירותי תמיכה מרחוק עבור מחשבי קצה מבית אפל – Mac.

 

TeamViewer ו-  ShowMyPc

אנו עושים שימוש בתוכנות פופולריות לצורך השתלטות מרחוק כמו TeamViewer ו-  ShowMyPc.

 

שירות DellSupport Assist

כמו כן, אנו נעזרים בשירות DellSupport Assist שמאפשר לנו, בנוסף לתמיכה מרחוק, לנתח את בריאות מחשב הלקוח, ולהמליץ על ביצוע שינויים ושיפורים בו.

 

תמיכה מרחוק – היבטי פרטיות משתמשים

לצד שירותי התמיכה שאנו מספקים באמצעות מגוון רחב של תוכנות ושירותי השתלטות שונים, אנו מקפידים לפעול ברגישות ולשמור מכל משמר על פרטיות הלקוח. מטבע הדברים, תמיכה מרחוק באמצעות השתלטות על מחשב הלקוח עלולה לחשוף את נציג התמיכה למידע פרטי של הלקוח בשל חוסר מודעות של הלקוח.

אנו פועלים בהקשר הזה באחריות ולאור קוד אתי מחמיר. נציגי החברה שלנו עוברים הכשרה מקיפה בנושא תקנות הגנת הפרטיות, ואנו פועלים כל העת לרענן את מדיניות החברה והנהלים שלה בנושא זה. אנו מאמינים שניתנה לנו זכות להעניק שירות ללקוחותינו, ולעולם לא נמעל באמון שניתן בנו באמצעות הפרת חובת הסודיות שלנו.

 

לסיכום

אנו מספקים מגוון רחב של שירותי תמיכה מרחוק עבור פלטפורמות שונות, תוך שמירה על כללי הזדהות מחמירים, רישום לוג סדור לצורך בקרה, ושמירה על קוד אתי נוקשה. זאת, כדי להבטיח שקהל לקוחותינו יוכל ליהנות משירותים מתקדמים תוך שמירה על הפרטיות של משתמשי הקצה.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.