איך אנחנו מביאים ערך מוסף לעסקים שצריכים שירותי מחשוב?

שירותי מחשוב לעסקים לא צריכים להיות רק בפן הטכנולוגי, אצלנו, בחברת פסגות פתרונות מחשוב תוכלו ליהנות משירותי מחשוב מתקדמים ברמה הגבוהה ביותר בשילוב ערכים מוספים. במאמר זה נציג בפניכם מספר נקודות עיקריות למה כדאי לבחור בנו בתור ספקי המחשוב והתקשורת במשרדכם ומהם הערכים המוספים שאנו מביאים עמנו.

אומנם עובדים עם מחשבים, אבל בעיקר מול אנשים

תהליך בחירת ספק מחשוב לעסק הוא מורכב ולא פשוט, יש צורך לבחון גורמים נוספים מעבר למוניטין של החברה, אז מה בעצם אנחנו מציעים? מה הערך המוסף שלנו? להלן מספר נקודות עיקריות:

  • בזכות היוזמה אנו בפסגות פתרונות מחשוב לא מחכים לקריאה, ותמיד מעדיפים ליזום. אנו פועלים עם מערכות ניטור מתקדמות אשר מציגות בפנינו כל תקלה בשטח עוד לפני שתבחינו בה.  אנו חושבים קדימה, בוחנים באופן קבוע את צורכי הארגון ולא חוששים לבצע שינויים ולחולל מהפכות בתחומי המחשוב והתקשרות אשר נחשבים לשמרניים. ניסיוננו הרב מעניק לנו את הביטחון לגשת אל לקוחותינו, ולהעניק להם פתרונות מגוונים ומתקדמים אשר יוכלו לתת ערך מוסף לארגון שלהם אשר ישפר את מערך המחשוב והתקשרות הקיים בעסק שלהם.
  • בזכות שילוב הכוחות – לפסגות פתרונות מחשוב צוות רב-תחומי המכיר את כל היבטי עולם המחשוב ובקיא בשלל הטכנולוגיות הקיימות ובכך יוכל לספק לארגון של שירותי מחשוב לעסקים מתקדמים וחדשניים. הצוותים שלנו מסוגלים לזהות צרכים ייחודיים ולתפור במיוחד בשבילכם פתרונות מותאמים, מעבר לכך, היתרון הגדול שלנו בא לידי ביטוי ברצון שלנו 'לשלב כוחות' בין כל האנשים ובין כל המחלקות ולתרגם כל בעיה או קושי לפתרון מקיף ואיכותי.
  • בזכות השפה – פסגות פתרונות מחשוב צמחה מתוך עולם הביטוח, והיא מתמחה במערכות ובתוכנות ייחודיות לתחום. עם השנים חקרנו והכרנו סביבות עסקיות נוספות כגון משרדי עורכי דין, משרדי ראיית חשבון, יועצי מס, חברות הנדסה, מרפאות מומחים ועוד… – והיכרות עמוקה זו מאפשרת לנו ליצור במשרדי העסק את הסביבה הממוחשבת המיטבית עבורו.
  • בזכות הקשר האישי – אנו בפסגות פתרונות מחשוב מלווים אתכם לאורך כל הדרך. אנו דוגלים בעבודה משותפת, בהקפדה על קשר אישי וצמוד ולדאוג שתמיד תיהנו מחידושים טכנולוגיים. אנו כאן כדי לתת שירותי מחשוב לעסקים מתקדמים אשר יעניקו לכם שקט תעשייתי.

פסגות פתרונות מחשוב הוקמה בשנת 2004 על ידי צחי דנון, לשעבר מנהל ומנתח מערכות מחשוב בחברות הפניקס, מנורה וכלל. עם השנים הרחיבה החברה את תחומי אחריותה, וכיום היא גאה ביכולתה להעניק שירותי מחשוב לעסקים המספקים מענה הן לסוגיות הטכניות והן לצרכים העסקיים והניהוליים של כל ארגון וארגון.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!