האם שירותי מחשוב לעסקים רלוונטיים לעסק שלך?

כל חברה היום קשורה לטכנולוגיה בצורה חסרת תקדים בשונה ממה שהיה רק לפני כמה שנים. ללא מחשבים שמיעלים את צורת העבודה שלנו, דואר אלקטרוני,  וזמינות האינטרנט והעבודה ברשת, העסק שלך פשוט לא יכול התקדם, ואתה בקרוב תישאר עומד מאחורי המתחרים שלך. טכנולוגיה חיונית זו מתפתחת כל הזמן. אפילו חברות קטנות מבצעות שימוש במספר מחשבים, תוכנות והתקנים ניידים.

ככל שקיימים בעסק יותר עובדים כך כאב הראש בנושא המחשוב והטכנולוגיה גדל.

אם אתה מנהל עסק בינוני או גדול, ה-IT הוא עמוד השדרה של המשרד שלך. ה-IT הוא הדרך שלך לעשות כסף. ולכן, במידה ואתה נתקל בבעיות במחשבים, בשרת או בתקשורת – אתה מפסיד כסף! ניסיון לנהל את תחום ה-IT לבד הוא מורכב ומסכן את החברה כולה, ניהול ה-IT לבד יגרום לאיבוד זמן משמעותי מהזמן שלך שצריך להיות מושקע בלקוחות והגדלת העסק.

אם בכל זאת החלטת לבצע תחזוקת IT, הכל בסדר. אתה רק צריך ללמוד את מערכות Microsoft, לדעת כיצד לשחרר מדפסות תקועות, לתקן ולשדרג מחשבים איטיים, למנוע מהאקרים לחדור למידע שלך השמור בארגון וכמובן לדאוג לגיבויים והמשכיות עסקית במידה והעסק נפגע מוירוס או מפגע טבע כלשהו. כל זה בזמן שאתה צריך להמשיך ולעשות את העבודה היום יומית שלך לניהול העובדים והעסק.

אז מה האפשרויות שלך?

ובכן, חלופה אחת היא לבנות צוות IT ייעודי עבור החברה שלך, אבל הכסף הוא מוגבל בחברות קטנות ובינוניות. פתרון זה הוא יקר מאוד. קיימת גם החלופה להתקשר לאיש ה-IT במקרה של תקלה ולבצע טיפול נקודתי בבעיה שצצה. לרוב במקרה זה הטכנאי לא יספק מענה מהיר לתקלה שכן הטכנאי חייב לדאוג שיהיה לו הכנסה שוטפת. כאמור, זמן המתנה ממושך לטיפול בתקלה הוא הפסד כסף של הארגון.

זה בדיוק המקום שבו חברות שירותי מחשוב לעסקים וחברות IT לעסקים נכנסות לתמונה. חברות שירותי מחשוב לעסקים יכולה להציע שירותים ופתרונות לייעול הטכנולוגיה בעסק שלך. חברת IT לעסקים מבצעת ניטור למערכות המחשוב והתקשורת במשרדכם 24/7 והכל בתשלום חודשי ידוע מראש. התאמת חברת IT לעסק שלך תלויה בגודל החברה שלך, הצרכים שלה והתוכניות העתידיות והצמיחה המשוערת לחברה שלך.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות מלאו פרטיכם

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!