איך לבחור נכון? 6 נקודות חשובות לבחירה נכונה של חברת IT

אנחנו מריחים באופק את הבחירות לממשלה, כבר עדכנו אותנו במועד הרלוונטי, תכננו על האש עם המשפחה והחברים וחשבנו כי זה הזמן הנכון ביותר לרכז עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון, לא בקלפי, אלא חברת IT.

6 טיפים לבחירת חברת IT

  1. המלצות של לקוחות הינם כרטיס הביקור הטוב ביותר

בעידן הטכנולוגי של ימנו מאוד קל לאסוף מידע אודות חברות ועסקים, מדובר בשלב קריטי בתהליך בחירת ספק המחשוב לעסק, בקשו מחברת המחשוב הפוטנציאלית לקוחות ממליצים, בקשו מספר טלפוני שלהם וצרו עמם קשר על מנת לקבל חוות דעת על השירות, מקצועיות וזמינות של חברת המחשוב.

  1. אמינות

באתר האינטרנט דן אנד ברדסטריט תוכלו לבחון מידע מעמיק, מעודכן ומהימן אודות חברת ה-IT בה אתם מעוניינים, בדקו האם החברה קיבלה את תו האיכות המעיד על אמינותו של בית העסק. לחברת פסגות פתרונות מחשוב בע"מ חותם אמינות מסוג GOLD

  1. מה נכון עבור העסק שלי?

    לכל עסק בכל גודל ותחום יש צורך במסלולי שירות שונים, לעסק קטן יכולה להספיק תמיכה מרחוק / בנק שעות, לעסק בינוני תמיכת ריטיינר ולעסק גדול ריטיינר ואולי אפילו השמה / הגעה בימים קבועים. בדקו כי חברת המחשוב שבחרתם עונה על הדרישות, מציעה מגוון מסלולי שירות כך שתוכלו לבחור את המסלול המותאם ביותר עבורכם.

  2. ותק מקצועי

    נסו ללמוד באמצעות האינטרנט ותק אודות החברה, כמה זמן החברה פעילה בענף, מה ההכשרה של אנשי המחשוב העובדים בחברה, האם החברה שותפה עסקית של חברות גדולות בענף ועוד.. כל מידע על החברה עשוי לעזור לנו בבחירת ההחלטה.

  3. כל השירותים במקום אחד

    בדקו שחברת המחשוב מציעה את כל השירותים עבור העסק שלכם, כך הם יהיו השיחה הראשונה לכל נושא הקשור לתחום המחשוב. חברת IT צריכה להציע את השירות והתמיכה הטכנית, שרתים, גיבויים, אבטחת מידע, תקנות הגנת הפרטיות, חומרה ועוד.. לפני התחלת החוזה בדקו האם חברת המחשוב מציעה את כל השירותים להם אתם זקוקים.

  4. תקני אבטחת מידע מחמירים של מכון התקנים

    חברת IT הופכת להיות חלק אינטגרלי מהעסק שלך, בדקו כי חברת המחשוב עומדת בתקני אבטחת מידע של מכון התקנים, תקן ISO 27799 מראה כי לחברה יש כלים לצורך הגנה על רשומות רפואיות ותקן ISO 27001 אשר מראה כי הארגון נוקט במגוון אמצעים המתאימים בכדי לממש את מחויבותו לשמירה על המידע וארגונו בצורה יעילה. חברת פסגות פתרונות מחשוב עומדת בתקני אבטחת מידע מחמירים אלו.

 

לסיכום,
בחירת חברת IT הינה מהלך מורכב ולא פשוט בעסק, הבחירה צריכה להיות תלויה במגוון של גורמים כמו איכות, מקצועיות, אמינות ושירות. יש לתת משקל גם לפן הכספי, המושפע באופן ישיר ממסלול השירות אותו תרצו וגודל העסק. אנו כאן כדי להציע לכם מגוון פתרונות טכנולוגיים ומסלולי שירות – מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה 6418*.

 

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.