שירותי IT לעסקים

בחירת חברת IT לעסק היא החלטה לא קלה, השוק מציע מגוון רחב של ספקי שירותי מחשוב אך כיצד לבחור חברת IT נכונה?  חברת ה IT צריכה להיות חברה אמינה, מקצועית ואחראית מאחר והיא עומדת להיות חלק בלתי נפרד מהעסק.

חברות מסתמכות על סוגים רבים ושונים של טכנולוגיות כדי להשלים משימות יומיומיות. חלק חיוניות ואחרות פחות. שירותי it לעסקים השתנו באופן משמעותי במהלך השנים, במיוחד עם עלייתם של מכשירים ניידים, מחשוב ענן, שיווק במדיה חברתית, שינויים בסביבות מקומות עבודה וגורמים נוספים.

חברת פסגות פתרונות מחשוב בע"מ מספקת מגוון שירותי IT לעסקים בכל הגדלים ובכל תחומי התעשייה.

מה זה שירותי IT לעסקים?

שירותי מחשוב הם אלו המאפשרים לך לבצע מיקור חוץ במגוון פעולות IT, בכל תקלה, קטנה כגדולה, תוכלו ליצור קשר עם חברת ה-IT ולקבל סיוע טכני מרחוק (על ידי השתלטות על המחשב בעזרת מוקד ה- HELP DESK) ובמידת הצורך גם באתר הלקוח על ידי צוות טכנאי שטח מיומן ומקצועי. אנו כאן כדי לספק לכם את כל מעטפת המחשוב הנחוצה לעסק שלכם, על מנת שתוכלו לתפקד באופן רציף ללא תקלות ולהנות ממגוון הפתרונות הטכנולוגיים.

ספק שירותי IT לעסקים מסייע לחברה לנהל צרכי IT רבים מנקודת המבט של העסק. ספק שירות מנוהל חורג מתמיכה ב-"helpdesk", ומציע תובנות לגבי מה שעשוי להיות הטוב ביותר עבור ארגון בכל רגע נתון.

שירותי IT מנוהלים אינם פתרונות חד-משמעיים לכל אחד; הם מסייעים לארגונים לזהות היכן ניתן להשתמש בטכנולוגיה כדי לשפר את היעילות והאפקטיביות של העסק. שירותי IT לעסקים מסייעים לחברה להגיע ליעדיה, אך מציאת הספק המתאים היא חיונית כדי להפיק את המרב מהפתרונות הללו.

מדוע שירותי IT חשובים לעסק?

לכל חברה, בכל גודל, מכל מגזר עסקי, יש צרכים טכנולוגיים אשר הולכים וגדלים, כדי להישאר מעודכנים וכדי להבטיח עבודה רציפה מומלץ לשתף פעולה עם חברה IT מנוסה, אשר תוכל לסייע לך בכל הדרוש לארגון שלך. היופי הוא שהם מתאימים לכולם! בחברות קטנות או בינונית לרוב תוכלו להסתפק בחברה המספקת שירותי מחשוב לעסקים מבחוץ, כלומר מיקור חוץ, בחברות גדולות יותר, לרוב נמליץ על צוות פנימי אשר יהיה בארגון שלכם או לחילופין ימים קבועים בהם יגיעו הנציגים שלנו על מנת לתת לכם פתרונות לכל התקלות.

האם שירותי IT יכולים לסייע לעסק שלי?

מעבר לכך ששירותי IT עוזרים לפתרון תקלות, אנו לא רק "מכבים שריפות" אנו מחברים את הארגון למערכת ניטור, ובעזרתה יכולים לאתר תקלות עוד לפני שתבחינו בהן ובכך למנוע השבתה של הארגון. ומה היתרון אתם שואלים? שירותי it לעסקים הם השקעה בטכנולוגיה שתעזור להגביר את הפרודוקטיביות והביצועים בתוך הארגון. עסקים קטנים ותאגידים גדולים מסתמכים על שירותי IT כדי לעזור להם לפעול בצורה חלקה, יעילה ורציפה עם מיטב הטכנולוגיות.

כאשר עסק חווה השבתה, הפרודוקטיביות צונחת. חברה קטנה עלולה לאבד את היכולת לקבל הזמנות בטלפון / הזמנות אינטרנטיות, אך חברה גדולה יותר יכולה לחוות מצב של אובדן הכנסות בשיעורים של מאות אלפי שקלים, לצד נזקים אחרים עקב בעיות IT. חברות רבות למדו בדרך הקשה שזמן השבתה אינו אופציה.

האם כל התקלות יכולות להיפתר מרחוק ?

עם מיומנות של מעל ל2 עשורים, מעל ל-90% מהתקלות נפתרות מרחוק, אך, לעיתים יש תקלות הדורשות טיפול באתר הלקוח, לשם כך לרשותנו צוות טכנאי שטח מיומן ומקצועי אשר יוכל להגיע לארגון שלכם בזריזות (בהתאם לחומרת התקלה) וגם לספק חומרה זמנית.אז איך תדעו איזה מסלול שירות מתאים לארגון שלי?

לאורך השנים בהן אנו מספקים שירותי IT לעסקים יצרנו מגוון מסלולי שירות אשר יכולים להתאים לכל עסק בכל גודל שהוא.

המסלולים אותם אנו מציעים:

  • הכל כלול
  • תמיכה מרחוק
  • בנק שעות

הנה כמה טיפים חשובים בבחירת חברת IT

אופן מתן השירות

קיימים מספר מסלולי שירות עיקריים הניתנים בשוק היום: בנק שעות, תמיכה מרחוק, ריטיינר שנתי והשמת עובדים במשרדים. בדקו איזה מהחברות מציעה לכם את ההצעה הטובה והנכונה ביותר עבורכם.

מומחיות

ישנם לא מעט חברות IT בשוק בדקו האם מדובר בחברה או באיש IT בודד והאם לחברה יש ניסיון של שנים בתחום.

אמינות

בחירה של חברת מחשוב אמינה לא פחות חשובה מחברה שתעניק שירות מקצועי ואיכותי. בדקו האם לחברה יש את התקנים הנדרשים לתקני אבטחת מידע של מכון התקנים וחותם אמינות "תו איכות" של דן אנד ברדסטריט אשר מעיד על מידת אמינותו של בית העסק.

זמינות

בתחום ה-IT המהירות היא קריטית, המחשבים הפכו להיות ליבת העסק – כאשר קיימת תקלה בתוכנה או במחשבים, זה עלול לגרום להשבתת עבודה, איבוד נתונים ועוד.. מסיבות אלו חשוב לבדוק כי חברת המחשוב מעניקה מענה מהיר וזמינות גבוהה בשטח במקרה של תקלה משביתה.

חוות דעת

אחת הדרכים הפשוטות ביותר לקבל מידע אודות חברת IT היא דרך המלצות – בקשו מחברת המחשוב רשימת ממליצים, צרו עמם קשר ובדקו מה דעתם על השירות. אנו מאמינים כי שביעות רצונם של הלקוחות זה הכרטיס ביקור הטוב ביותר לעסק.

התמחויות ליבה

במגוון מגזרים עסקיים יש תוכנות שימושיות למשרד למשל: עורכי דין – משפטית, חברות הנדסה AutoCAD ועוד.. בדקו האם לחברת המחשוב שבחרתם יש ידע בתוכנות אלו, ידע זה כוח.

חברת it

כל יום, בעלי עסקים קטנים מתמודדים עם מגוון נושאים מחוץ לפעילות השוטפת של החברה שלהם, ולכן הם זקוקים לפתרונות טכנולוגיים לעסקים שמוצעים על ידי חברת it. למרבה המזל, חברת פסגות פתרונות מחשוב בע"מ מספקת שירותי מחשוב לעסקים שכוללים תכנון, הקמה, ותמיכה ברשתות תקשורת ומחשבים.

חברת it מציעה פתרונות לבעיות מחשוב של עסקים

בעלי עסקים מעוניינים בהשגת גישה מהירה ואמינה למידע, והם רוצים שהעובדים שלהם יוכלו לעבוד מכל מקום באמצעות המכשיר שהכי נוח להם. חברת it מציעה פתרונות IT לעסקים, בהתאמה אישית לצרכי המחשוב של העסק.

מגוון מסלולים בחברת it

חברת IT פונה למגוון רחב של לקוחות ולכן מציעה גם מסלולים שירות. חברת IT מציעה מגוון מסלולי שירות המתאימים לכל בית עסק לפי גודלו ותקציבו.

מסלול הכל כלול

מציע תמיכה טכנית ללא הגבלה, ביצוע פגישות עבודה תקופתיות לייעול המערכת וביקור טכנאי ללא תשלום נוסף.

מסלול תמיכה מרחוק

במסלול זה הלקוח מקבל שירות מרחוק, כולל מוקד תמיכה טכנית ללא הגבלה, חיבור למערכת התראה אוטומטית במקרה של תקלה וביקור טכנאי למשרד בתשלום נוסף.

מסלול בנק שעות

רכישה של מספר שעות תמיכה לשימוש לפי הצורך על פי הצרכים של העסק, כולל חיבור למערכות המתריעות על תקלה באופן אוטומטי.

אפשרות שימוש במכשירים העדכניים ביותר לעובדים

בעלי עסקים מתקשים לספק לעובדים שלהם את המכשירים העדכניים ביותר שדורשים מספיק כוח כדי לשמור על כולם מרוצים ופרודוקטיביים, אבל עם הפתרונות המוצעים על ידי חברת it, בעלי עסקים יכולים להציע לעובדים שלהם מחשבים ניידים ונייחים מתקדמים, או טאבלטים משוכללים, בהתאמה לצרכי המחשוב של העסק.

לסיכום

חברת it מספקת פתרונות IT לעסקים, שעשויים להיות יקרים וגוזלים זמן לתחזוקה. עסקים צריכים תוכנית IT טובה כדי שהחברה שלהם תצמח. כדאי שתהיה לך תוכנית טובה עם הכלים הנכונים כדי למנוע בעיות ולהתמודד עם המתחרים הגדולים, שמשתמשים בטכנולוגיה חדשה מדי יום.

חברת פסגות פתרונות מיחשוב בע"מ תעמיד לרשותכם מוקדי תמיכה טכנית,  system , תקשורת, אנשי שטח מיומנים לצורך איתור וטיפול תקלות בזמן אמת, ושירותי גיבוי בענן לעסקים תוך הקפדה על זמני תגובה מהירים ויעילים.

החברה תעמיד לרשותכם יעוץ מקצועי בכל הקשור לשיפור וקידום טכניקות העבודה וניהול מאגרי המידע של משרדכם. ייעוץ וליווי מקצועי זה הינו הכרחי בתקופה הנוכחית, תקופה המשנה את פניהן של עסקים רבים.  החברה הינה שותפה מקצועית לשינוים המבוצעים באתרים רבים ותשמח לתרום לכם מניסיונה העשיר.

לכל שאלה נוספת מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 6418* לקבלת פרטים נוספים או תיאום פגישה.

עם הפתרונות המוצעים על ידי חברת פסגות פתרונות מחשוב בע"מ, והוותק ארוך השנים שלנו בתחום מערכות מחשוב וטכנולוגיית ענן, נתאים לכם את פתרונות המחשוב שישדרגו את ההתנהלות העסקית שלכם.

הינכם מוזמנים להרחיב בקריאה אודות שירותי IT לעסקים.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.