בעזרת חברת IT תוכל לבחור את המחשב המותאם ביותר עבורך!

מחשבים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהעבודה השוטפת שלנו, בעזרת המחשב אנו מנהלים את היומן שלנו, יוצרים קשר עם הלקוחות, מוכרים ציוד ושירות ועוד.. חשוב שיעמוד לרשותנו מחשב עמיד, חזק ואיכותי שיאפשר לנו עבודה רציפה וחלקה. כחלק מהשירותים שחברת IT מספקת, צוות המכירות שלנו יעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לציוד חדש. במאמר זה נציג בפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם לרכוש את המחשב החדש שלכם בהתאם לצרכים העסקיים שלכם.

לעבוד עם מחשב מקצועי כמו בחברת IT

במידה ואתם עומדים בפני רכישת מחשב חדש ויש לכם התלבטויות – הגעתם למקום הנכון.
ראשית, אנו תמיד ממליצים למפות את הצרכים העסקיים שלכם ובכך נוכל לכוון למחשב המותאם ביותר עבורכם (השאלות הנ"ל מתייחסות למחשב נייד אך כמובן מתאימות גם למחשב נייח)

  • האם המחשב מיועד לעבודה מהבית? עבודה מהמשרד? עבודה מהשטח? במידה ומדובר בעבודה מהבית או מהמשרד אין חשיבות למשקל המחשב, אך במידה והמחשב מיועד לעבודה בשטח רצוי שיהיה קל ונוח.
  • גודל מסך – יש מסכים קטנים יחסית ומסכים גדולים, שימו לב כי משקלו של המחשב מושפע באופן ישיר מגודל המסך
  • זיכרון – מה גודל הזיכרון הנדרש עבור המחשב שלכם? דמיינו לעצמכם כי אתם מנסים לבצע פעולת חשבון מורכבת, בכדי לפתור את התרגיל אתם רושמים בדף כל מיני חישובים שונים וכל פעם מוחקים את דף החישובים כדי שיהיה מקום לחישוב הבא, באופן דומה פעול הזיכרון, ברגע שהמשימה הושלמה, כל המידע שמאוחסן בזיכרון נמחק בכדי לפנות מקום למשימה החדשה. במידה והמחשב מיועד למשחקים, עריכת סרטוני וידאו ושימוש בתוכנות כבדות נוספות מומלץ לרכוש מחשב עם נפח זיכרון גדול.
  • גודל דיסק – לרוב נמליץ על דיסק SSD, הדיסק הוא אמצעי לאחסון המידע שנמצא במחשב שלכם לכן במידע ואתם אוגרים מידע רב, קבצים, תמונות, תוכנות וכו'… יש לקחת את הנושא בחשבון ולהתאים למחשב החדש דיסק בגודל מתאים.
  • מעבד – המעבד של המחשב הוא למעשה המקום בו מתבצע כל תהליך החשיבה, ככל שהמעבד יהיה מהיר יותר, כך תוכלו לבצע מגוון פעולות במהירות גבוהה יותר, כמו למשל – גלישה באינטרנט, משחק מחשב, עבודה עם אקסל, עריכת סרטונים ועוד..

צוות מכירות הינו חלק בלתי נפרד מחברת IT

כפי שניתן לראות, בחירת מחשב חדש הינו תהליך שדורש מחשבה והתייעצות עם מומחה. התייעצות עם מומחה יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים ועוגמת נפש. חברת פסגות פתרונות מחשוב מספקת שירותי IT לעסקים וכחלק מהשירותים שלנו אנו מעמידים לרשותכם את מיטב המומחים בתחום שיכולו לסייע לכם לבחור את ציוד המחשוב המתאים ביותר עבור צרכיכם העסקיים.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.