הקורונה הוכיחה לנו שתקלת מחשוב אחת יכולה לעצור פעילות של עולם שלם – לכן אתם חייבים חברת IT

במהלך תקופת הקורונה ארגונים עסקיים רבים נאלצו לבצע מעבר מידי וללא הכנה מוקדמת לעבודה מרחוק, מגמה שנשארה איתנו גם בימים אלו.

סביבת העבודה במשרדים הייתה כגורם שעשוי לקדם את ההדבקה ולכן על מנת להגן על בריאותנו נדרשנו לעבור לעבודה רציפה מהבית.

מה הייתה פעילותה של חברת IT בזמן הקורונה?

על מנת לקבל את יכולת העבודה מהבית, חברות יצרו קשר עם חברת IT שלהם, האנשים שבדרך כלל פועלים מאחורי הקלעים. כמות השיחות שקיבלו חברות המחשוב הייתה עצומה, עשרות יוזרים אשר נדרשים להתחבר מרחוק ואין להם את החיבור המתאים, סיסמאות נכונות ואפילו את הציוד הנדרש. חברת פסגות פתרונות מחשוב ייצרה מערך תומכי HELP DESK מסביב לשעון, שנענו לכל הקריאות שהגיעו מפוטל ייעודי לטובת הנושא. מכל ארגון, כל עובד רשם את הזמן שבו יהיה לו נוח לבצע את החיבור מרחוק למשרד ונציג תמיכה טכנית ייצר עמו קשר במועד זה והגדיר את החיבורים הנדרשים. יחד, בהמון סבלנות מצד לקוחותינו, הצלחנו לפתור את הבעיה – חיבור מרחוק למשרד המאפשר סביבת עבודה מלאה ישירות מהבית ויכולת תפקוד מלאה.

מאות עובדים החלו לעבוד באופן זה, כי כשאנו נמצאים במגפה עולמית ויכולת העבודה שלנו הופכת לדיגיטלית בלבד, ישנה תלות רבה ומהותית בחברת IT.

כחברה המעניקה שירותי מחשוב לעסקים שמענו בתקופה האחרונה אינספור סיפורים על הנציגים הטכניים שלנו אשר עבדו בתקופה מאתגרת זו מסביב לשעון, יום וליל, כל זאת כדי לאפשר ללקוחותינו לעבוד בצורה רציפה וחלקה עם מיטב הטכנולוגיות.

דווקא עכשיו זו ההזדמנות להיערך למשבר הבא

משבר הקורונה נמצא כמעט מאחורינו, לאט לאט אנו מתחילים לחזור לשגרה אך תמיד מומלץ להיות עם יד על הדופק ולהתכונן למשבר הבא שיגיע. אנו כאן לרשותכם לתיאום פגישת ZOOM שבה נחקור יחד אתכם מה עבד ולא עבד בתקופת מאתגרת זו, נלמד את הלקחים וניישם את השינויים הנדרשים כדי להבטיח שבמשבר הבא שלא יהיה, תוכלו להבטיח את המשך התפקוד שלכם במינימום תקלות ובמהירות המרבית.

בהזדמנות זו, אנו שמחים להודות לכל לקוחותינו שבימים של חוסר ודאות, נתנו בנו את האמון והסבלנות לטפל בליבת העסק – מערכות המחשוב, אבטחת המידע והתקשורת.

וכמובן הזדמנות נהדרת להודות למומחים שלנו, אשר פועלים בצורה מסורה, אחראית, מקצועית ואדיבה, מאחורי הקלעים, על מנת לאפשר ללקוחותינו להמשיך ביצירה שלהם תוך מינימום תקלות.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.