שירותי מחשוב לחברת סטארט-אפ

כמעט בכל יום שעובר אנו שומעים על אנשים שעובדים בחברות סטארט-אפ, גם בתוכניות הטלוויזיה אנו רואים מגוון אנשים עם רעיון חדשני ושאיפה להקמת חברת סטארט-אפ. חברות אלו קמות תוך זמן קצר מאוד וזאת על מנת לפתח רעיון ייחודי או מוצר כלשהו. כל ארגון אשר רוצה לפעול בצורה רציפה וחלקה זקוק לחברת IT ולכן שירותי מחשוב לחברת סטארט-אפ הינם חובה ולא מותרות.

איך בוחרים חברה המספקת שירותי מחשוב לחברת סטארט-אפ?

כדי שתוכלו לבחור בצורה נכונה את החברה אשר תספק לכם את שירותי ה-IT לעסק שלכם, עליכם לשקול מספר פרמטרים:

  • המלצות – המלצות של לקוחות יכולים להיות הכרטיס ביקור הטוב ביותר של החברה, בקשו מחברת המחשוב המלצות מלקוחות, שוחחו עמם ובדקו את אופן השירות, זמינות, ידע ואדיבות של הצוות המטפל.
  • הגנה על זכויות יוצרים – שירותי מחשוב לחברת סטארט-אפ הינם חלק בלתי נפרד מהארגון ולכן עליכם לוודא כי החברה תשמור על המידע הקיים ברשת המחשבים והתקשורת אצלכם בארגון.
  • עמידה בתקני אבטחת מידע מחמירים – בעבר היינו שומעים על פריצות פיזיות לבתים, למכוניות ועוד.. היום, הפורצים השתכללו והפריצות נעשות בעיקר באמצעות רשת המחשבים והתקשורת. בדקו כי חברת המחשוב מחזיקה בתקני אבטחת מידע מחמירים של מכון התקנים.
  • מסלול שירות מתאים – כל חברה פועלת בדרך שונה, בדקו כי החברת מחשוב תתאים לכם מבחינת שעות הפעילות, אופי השירות ומסלול השירות. בדקו האם אתם זקוקים למסלול בבנק שעות, תמיכה מרחוק בלבד, ריטיינר שנתי או אולי אפילו השמה אצלכם בארגון ליום / יומיים ואולי אפילו השמה קבועה.

שירותי מחשוב לחברת סטארט-אפ – איך מתחילים?

שירותי מחשוב הינם הכרחיים לכל ארגון, בכל גודל, רשת המחשבים והתקשורת מהווה את הבסיס של הארגון כולו והשבתה עלולה לגרום לנזקים כספיים גדולים מאוד. בחירת חברת IT המספקת שירותי מחשוב לחברת סטארט-אפ זה לא תהליך פשוט ולכן אנו כאן כדי ללוות אתכם צעד אחר צעד, נלמד את המצב הקיים, נציע רעיונות לשיפור ודרכי פעולה ליישומם בשטח.

לקבלת הצעת מחיר לשירותי מחשוב לחברת סטארט-אפ

אצלנו בחברת פסגות פתרונות מחשוב בע"מ תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות בתחומי המחשוב התקשורת ואבטחת המידע, לרשותכם יעמוד צוות תמיכה טכנית, מחלקת SYSTEM וצוות טכנאי שטח, כולם יחד יתנו מענה מקצועי, אדיב ומהיר למשרדכם.
בשיתוף פעולה מלא עמכם ועם צוות משרדכם נוביל את הארגון שלכם לקדמת הטכנולוגיה, נשמח לתאם פגישת ייעוץ במשרדכם ללא כל התחייבות.

 

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.