שירות מחשוב לעסקים – מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברת IT ?

במשק הישראלי הוקמו בתקופה האחרונה עשרות רבות של חברות שירותי IT שנלחמות אחת בשנייה על כל ארגון. מרבית החברות, הוקמו ע"י אדם בודד או לחילופין אדם אשר מקים עסק חדש ללא ניסיון.
למי שלא יודע, שירותי IT מאגדים בתוכם את כל מתן פתרונות המחשוב ושירותי המחשוב לעסקים, החל מתקלה במחשב בודד וגיבוי תיקייה קטנה ועד להקמה של ארגון גדול בעל מספר רב של משתמשים והקמת שרתים.
בשרתים, כמו במכוניות, יש לבצע תחזוקה שוטפת ולבצע מעקב צמוד אחר תקינות המערכות ופעילות התוכנות.
אך אנו פועלים בשיטה שונה, אנחנו מאמינים שהתקלה קיימת ולכן אנחנו תמיד נחפש אותה.

ריכזנו עבורכם 3 כללי ברזל לבחירת חברת IT עבור העסק שלכם:

מקצועיות

בעשור האחרון בלטה החשיבות של חברת IT לעסק, כיום, כל בעל עסק הפנים כי בניית מערך מחשוב ארגוני וראוי הינו מנוף המוביל לצמיחה עסקית. החברה עוסקת בתכנון, הקמה ותמיכה ברשתות תקשורת ומחשבים וטכנולוגיות ענן. חברת פסגות פתרונות מחשוב מציעה מגוון רחב של שירותי מחשוב לעסקים תחת קורת גג אחת בניהם: טכנולוגיית ענן, אבטחת מידע, התמודדות עם וירוס כופר, אבטחת מידע ותקשורת, מערכי גיבוי ושחזור נתונים, OFFICE 365, הצפנת מידע, ארכיון דואר אלקטרוני, גיבוי ענן ועוד…
אנחנו מאמינים כי בתחום ה – IT האיכות היא קריטית ונמדדת לאורך זמן ולכן אנו מתחייבים למתן שירות ולעבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר אך מכיוון שלא נוכל להמליץ על עצמנו, נשמח להזמין אותך לכוס קפה ותוכל להתרשם בעצמך.

זמינות

אנו יודעים כי שיחות הטלפון שאנו מקבלים הן כתוצאה מתקלות שיש ללקוחותינו. חברת פסגות פתרונות מחשוב מונה מונה כ-23 עובדים ובהם: מומחי רשתות, אנשי סיסטם, צוות תמיכה וטכנאי שטח, הנותנים מענה מקיף לכל צרכי המחשוב אשר מאפיינים את הסביבה העסקית המורכבת והדינאמית.
מצוינות בשירות הינה חלק מן התרבות העסקית שלנו ולכן אנו פועלים ללא הרף כדי לספק ללקוחותינו את השירות המקצועי, היעיל, המהיר והאדיב ביותר.
מוקד השירות פעיל בין השעות 08:00-17:00 ומאויש ע"י תורן עד השעה 18:00 אשר מקבל פניות דרך אתר האינטרנט. לפתיחת קריאת שירות לחצו כאן
כמובן תוכלו להתקשר אלינו ישירות ונציג מקצועי ממוקד התמיכה יעזור לכם לפי מערכי טיפול מובנים שגיבשנו עבור לקוחותינו. פעמים רבות אנו פותרים בעיות של הלקוחות בשיחת טלפון אחת.
מספר הטלפון שלנו 08-9252141 / 6418*

שירות

אנו ב'פסגות פתרונות מחשוב' מלווים אתכם לאורך כל הדרך. אנו דוגלים בעבודה משותפת, בבחינה מתמדת של היבטי העסק, בהקפדה על קשר צמוד ובעדכון תדיר שלכם על חידושים וכלים חדשים היכולים להתאים לפעילותכם העסקית.

צרו איתנו קשר
תוכן עניינים
מחפש שירותי מחשוב לעסק שלך?
צור קשר
כתבות אחרונות בנושא
אהבתם?
שתפו עם אחרים!
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו

פנייתך התקבלה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

השירות המקצועי והייחודי שלנו יעזור לעסק שלך להשיג שיאים חדשים.
אין גבול למה שהטכנולוגיה יכולה להביא לעסק שלך.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.